abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32529698
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:19 schreef Geqxon het volgende:
Kan het trouwens kloppen dat Sony nog steeds walkmans verkoopt
Jep! Overigens is "Walkman" een trademark voor alle draagbare audiospelers van Sony en niet per se voor draagbare cassettespelers.
pi_32529753
Toen ik hem laatst zag dat ik dat het een rip-off was

En laat me raden, deze walkman speelt zeker alleen maar ATRAC3 muziek?
pi_32529810
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:26 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik hem laatst zag dat ik dat het een rip-off was

En laat me raden, deze walkman speelt zeker alleen maar ATRAC3 muziek?
Een aantal jaren geleden had Sony nog stoerdere cassette-walkmans. Zo'n héle dunne met een body van geborsteld aluminuim, die tegen de 70 uur kun spelen met 1 penlite!
  donderdag 24 november 2005 @ 10:19:29 #44
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32530680
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:15 schreef menesis het volgende:

[..]

Ja die sony-e telefoons, moet je daarbij de mp3 ook via "mp3filemanager" op de telefoon zetten of kan het gewoon via windows zelf?
quote:
Dat heb ik zelf zo nooit geprobeerd, ik heb een memorystick duo ding en die stop k in mijn computer en zet ik daar het muziek op.

En over die Carl Zeis lens, het grootste probleem daarvan is blooming (zo heet dat geloof ik?): bij scherpe contrasten krijg je ongelofelijk grote rode randen om de donkere objecten...
Das vreemd.. dat hoort geloof ik niet!
Friends don't let friends remain beardless...
pi_32539810
Hier dus slechte ervaring met Sony.

Vooropgesteld dat ik Sony heel mooi vind en zeker niet slecht, is de helpdesk/Badhoevendorp bagger.

Ik kocht in 1998/99 als 1 van de eertse een Sony Wega tv de wega32FD1.

Koeienletters reclame op tv, om de tv in de winkel zelfs OP de tv!! dat ie dolby surround was.
Was ook niet gek bedacht want voor fl. 3500 had je een "gewone" breedbeeld van Sony met DS

Deze kostte mij ruim fl.7000, paar surroundspeakers erbij gebietst, ik helemaal blij want had al een Bose soundsystem voor muziek en nu dus Tv met surround.

Wat bleek? : hij was geen DS , hij was DS voorbereid wat betekende dat je 3!! versterkers eraan moest hangen om dat voor elkaar te krijgen, te gek voor woorden.

Terug naar de winkel maar die wisten dat ook nog niet omdat het toestel nog te nieuw was, ik was de eerste die hem kocht.
Aangekaart bij Sony, krijg je een brief terug, als u nou die receiver koopt heeft u DS, ja dank je de koekoek!!!!, had ik net zo goed een veel goedkopere tv kunnen kopen, met een losse surround receiver erbij, maar dat is precies wat ik niet wilde.

Lang verhaal maar kort maken, 0 medewerking van Sony, bedrijf waar ik hem gekocht had ook laaiend op Sony, ik had daar al veel gekocht en was een goede klant, reclame ineens aangepast, dispays weg.

Badhoevendorp geweest , daar waren inmiddels al meer mensen uit NL geweest met die vraag en wisten precies wat ik bedoelde maar konden er niets mee.

Zelfde nul medewerking gehad met een meubel voor dat ding, had het helemaal gehad met Sony, tot mijn spijt moet ik zeggen want beeldkwaliteit was fantastisch en na eieren voor mijn geld te hebben gekozen toch maar DTS reciver erbij gekocht en de Pascal-7 speakerset.

Inmiddels alweer jaren over op andere merken.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:32:25 #46
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_32542101
Da's mooi balen. Ik heb iets soortgelijks met ShowView (hoewel dat minder ernstig is). Het staat er kanlgroot op, maar werken doet het vooralsnog van geen meter

Maar gelukkig gaat Dizer voor me proberen na te vragen wat het probleem kan zijn en heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_32543014
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:32 schreef ElisaB het volgende:
Da's mooi balen. Ik heb iets soortgelijks met ShowView (hoewel dat minder ernstig is). Het staat er kanlgroot op, maar werken doet het vooralsnog van geen meter

Maar gelukkig gaat Dizer voor me proberen na te vragen wat het probleem kan zijn en heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
Ik heb Showview ook nooit begrepen.

Nu hoeft het voor mij niet meer, Video cadeau gedaan aan degene die mijn tv kocht en nu plasma met digitale tv.
Was op jacht naar een HD recorder maar hoorde olangs dat er volgend jaar nieuwe decoders komen, kun je zelf je avond samenstellen en eventueel opnemen en chase kijken, ik wacht daar wel op.

Ook goed gaat tv via pc, heb nu een link van Laptop naar tv, kun je films, series, documantaires kijken via internet, perfect!!
  donderdag 24 november 2005 @ 22:46:39 #48
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32551115
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Kanjer het volgende:
Hier dus slechte ervaring met Sony.

Vooropgesteld dat ik Sony heel mooi vind en zeker niet slecht, is de helpdesk/Badhoevendorp bagger.

Ik kocht in 1998/99 als 1 van de eertse een Sony Wega tv de wega32FD1.

Koeienletters reclame op tv, om de tv in de winkel zelfs OP de tv!! dat ie dolby surround was.
Was ook niet gek bedacht want voor fl. 3500 had je een "gewone" breedbeeld van Sony met DS

Deze kostte mij ruim fl.7000, paar surroundspeakers erbij gebietst, ik helemaal blij want had al een Bose soundsystem voor muziek en nu dus Tv met surround.

Wat bleek? : hij was geen DS , hij was DS voorbereid wat betekende dat je 3!! versterkers eraan moest hangen om dat voor elkaar te krijgen, te gek voor woorden.

Terug naar de winkel maar die wisten dat ook nog niet omdat het toestel nog te nieuw was, ik was de eerste die hem kocht.
Aangekaart bij Sony, krijg je een brief terug, als u nou die receiver koopt heeft u DS, ja dank je de koekoek!!!!, had ik net zo goed een veel goedkopere tv kunnen kopen, met een losse surround receiver erbij, maar dat is precies wat ik niet wilde.

Lang verhaal maar kort maken, 0 medewerking van Sony, bedrijf waar ik hem gekocht had ook laaiend op Sony, ik had daar al veel gekocht en was een goede klant, reclame ineens aangepast, dispays weg.

Badhoevendorp geweest , daar waren inmiddels al meer mensen uit NL geweest met die vraag en wisten precies wat ik bedoelde maar konden er niets mee.

Zelfde nul medewerking gehad met een meubel voor dat ding, had het helemaal gehad met Sony, tot mijn spijt moet ik zeggen want beeldkwaliteit was fantastisch en na eieren voor mijn geld te hebben gekozen toch maar DTS reciver erbij gekocht en de Pascal-7 speakerset.

Inmiddels alweer jaren over op andere merken.
Niet zo lief van Sony. Ik als winkel zijnde had ik persoonlijk gezegd.. nou dan ruilen we de TV in voor een goedkopere en laten we je een leuke homecinema set uitzoeken voor het restant aan geld. Als er nog iets overblijft... dan keren we dat cash terug.
pi_32552253
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:

[..]

Niet zo lief van Sony. Ik als winkel zijnde had ik persoonlijk gezegd.. nou dan ruilen we de TV in voor een goedkopere en laten we je een leuke homecinema set uitzoeken voor het restant aan geld. Als er nog iets overblijft... dan keren we dat cash terug.
Geen kwaad woord over de winkel hoor, die kon er ook niets aan doen.
Ze hebben me zelfs op een bepaald punt 3 versterkers gegeven, nieuw in doos, om het probleem op te lossen, heb het in die opstelling even geprobeerd maar vond dat geen succes.
  maandag 28 november 2005 @ 14:40:32 #50
33954 ElisaB
pi_32645300
quote:
heb ik zelf de vraag ook bij Sony neergelegd
quote:
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u berichten dat de RDR-HX710 inderdaad werkt met Showview. De werking van Showview wordt mogelijk gemaakt door signalen die meegezonden worden met de uitzending, de recorder reageert op deze signalen en start of stopt op dat moment. Helaas komt het voor dat de signalen op verkeerde momenten worden verstuurd, bijv 5 minuten voor het einde van de bedoelde opname. Ook dan reageert de recorder door te stoppen met opnemen.. Dit is dus geen defect in de recorder.
Nou, dat dus
  woensdag 30 november 2005 @ 07:55:26 #51
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32689065
quote:

Oops.. Sorry dat ik hier niet eerde op terugkwam
Nou, ik heb het een en ander voor je nagevraagd. Het nadeel van ShowView is dat het begin en einde niet kan herkennen wanneer een programma verschuift qua tijd. Dus groot kans dat je met showview gewoon vaak pech hebt omdat programma's nogal niet stabiel qua tijd beginnen of eindigen.

Tip: Je hebt toch een HDD recorder. Neem gewoon via de normale manier op en neem lekker veel tijd voor en na als extra op voor de zekerheid
pi_32738446
Ik ben gek op Sony!

Heb er zelfs een half jaar gewerkt, en stage gelopen

Dit is dus een keiharde tvp
  donderdag 1 december 2005 @ 21:45:05 #53
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32738756
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef Markster het volgende:
Ik ben gek op Sony!

Heb er zelfs een half jaar gewerkt, en stage gelopen

Dit is dus een keiharde tvp
Top! Je bent van harte welkom
pi_32739340
quote:
Op donderdag 1 december 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:

[..]

Top! Je bent van harte welkom
Gelukkig maar

Ik heb een TV, ps2 en een telefoon van Sony
pi_32752718
Ik heb een Sony RDR-GX210 DVD-recorder, maar nu heb ik een probleem met de hoofdstukken op een DVD+R. Mijn andere dvd-speler ziet deze hoofdstukken niet en gaat naar de volgende titel i.p.v naar het volgende hoofdstuk. Terwijl ik het eerst met een +RW schijfje heb geprobeerd en toen werden de hoofdstukken wel gewoon gezien. Kan het er aan liggen dat ik het DVD+R schijfje helemaal vol heb gezet (in tegenstelling tot het +RW schijfje waarop nog wel wat ruimte vrij was)?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_32870387
Sony
vroeger had ik radio's & discmans van sony. En TV's & Playstations enzo.
Nu een PC (Vaio ), telefoon/mp3spelert/camera (k750i ) & nog wat losse shit zoals digicam mp3disc-speler en zo'n portable radio ding.
Heb ff een Apple iPod gehad maar dat OS sucks penis; teveel ruimte, te onoverzichtelijk .
  dinsdag 6 december 2005 @ 21:14:25 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32873004
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb een Sony RDR-GX210 DVD-recorder, maar nu heb ik een probleem met de hoofdstukken op een DVD+R. Mijn andere dvd-speler ziet deze hoofdstukken niet en gaat naar de volgende titel i.p.v naar het volgende hoofdstuk. Terwijl ik het eerst met een +RW schijfje heb geprobeerd en toen werden de hoofdstukken wel gewoon gezien. Kan het er aan liggen dat ik het DVD+R schijfje helemaal vol heb gezet (in tegenstelling tot het +RW schijfje waarop nog wel wat ruimte vrij was)?
Heb je soms een 8 speed dvd'tje gebruikt. Ik geloof dat Sony soms last daarvan heeft. Mijn dvd speler van Sony speelt werkelijk alles behalve dvd's die gebrand zijn op 8 speed.
pi_32877058
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:

[..]

Heb je soms een 8 speed dvd'tje gebruikt. Ik geloof dat Sony soms last daarvan heeft. Mijn dvd speler van Sony speelt werkelijk alles behalve dvd's die gebrand zijn op 8 speed.
Ik heb idd een 8 speed schijfje gebruikt, maar die speler die de hoofdstukken niet leest is van Philips (maar misschien heeft die wel hetzelfde probleem). Ik heb echter ook precies zo'n schijfje gebrand met de computer en daarvan kan de speler wel de hoofdstukken lezen. Ik heb er ook al één gebrand waarop ik extra wat ruimte heb vrijgehouden, want ik had ergens gelezen dat helemaal volzetten ook voor dit soort problemen kon zorgen, maar dat was ook geen oplossing.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:15:12 #59
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32882941
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:12 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik heb idd een 8 speed schijfje gebruikt, maar die speler die de hoofdstukken niet leest is van Philips (maar misschien heeft die wel hetzelfde probleem). Ik heb echter ook precies zo'n schijfje gebrand met de computer en daarvan kan de speler wel de hoofdstukken lezen. Ik heb er ook al één gebrand waarop ik extra wat ruimte heb vrijgehouden, want ik had ergens gelezen dat helemaal volzetten ook voor dit soort problemen kon zorgen, maar dat was ook geen oplossing.
Probeer het eens met een schijfje van mindere snelheid en kijk wat er dan gebeurt>?
pi_32891479
Ik ben ook een enorme Sony fan. Ze steken voor mij kwa design er gewoon altijd boven uit (op die nieuwe harddisk mp3-spelers van hun na, daar staat Apple toch nog wel boven). Heb gelukkig dan ook geen problemen gehad met hun producten.

Heb zelf een DSC-L1 (kleine camera, vind m persoonlijk geweldig), minidisc heb ik verscheidene modellen: MZ-R700pc, MZ-E900 (playing only) en MZ-N10 (prachtig model), PS2, PSP en W800i

Alleen ga ik binnenkort toch voor een iPod ipv zo'n Sony ding, puur omdat ik die dingen van Sony dus echt niet uit vind zien
......
  woensdag 7 december 2005 @ 19:08:51 #61
22273 Dizer
Save the beard!
pi_32898527
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Slomy het volgende:
Ik ben ook een enorme Sony fan. Ze steken voor mij kwa design er gewoon altijd boven uit (op die nieuwe harddisk mp3-spelers van hun na, daar staat Apple toch nog wel boven). Heb gelukkig dan ook geen problemen gehad met hun producten.

Heb zelf een DSC-L1 (kleine camera, vind m persoonlijk geweldig), minidisc heb ik verscheidene modellen: MZ-R700pc, MZ-E900 (playing only) en MZ-N10 (prachtig model), PS2, PSP en W800i

Alleen ga ik binnenkort toch voor een iPod ipv zo'n Sony ding, puur omdat ik die dingen van Sony dus echt niet uit vind zien
Ja maar een Ipod Nano is ook wel erg
pi_32908520
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:08 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ja maar een Ipod Nano is ook wel erg
Klopt, die gaat het dan waarschijnlijk ook worden
......
pi_34340623
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Probeer het eens met een schijfje van mindere snelheid en kijk wat er dan gebeurt>?
Dat was idd de oplossing, want als ik een 4 speed schijfje gebruik ziet de andere speler de hoofdstukken ook. Wel matige service van Sony...ik had nl. ook een mailtje gestuurd naar Sony en daar kreeg ik als antwoord dat de hoofdstukken alleen gezien konden worden door de dvd-recorder zelf.

Maar nu heb ik een ander heel vaag probleem en ik weet niet of het aan de dvd-recorder ligt. Ik krijg elke keer als ik iets van NET5 opneem om de 5 sec een trilling door het hele beeld. Alles zit verder goed aangesloten (bij andere zenders heb ik nergens last van) en als ik gewoon via de recorder naar NET5 kijk heb ik er geen last van, maar zodra ik op 'rec' druk begint het beeld te trillen. Ik zou bijna gaan denken dat ze een soort 'kopieerbeveiliging' meesturen met hun tv-signaal.
  zondag 22 januari 2006 @ 13:28:01 #64
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34341145
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dat was idd de oplossing, want als ik een 4 speed schijfje gebruik ziet de andere speler de hoofdstukken ook. Wel matige service van Sony...ik had nl. ook een mailtje gestuurd naar Sony en daar kreeg ik als antwoord dat de hoofdstukken alleen gezien konden worden door de dvd-recorder zelf.
Sony's service is opzich best goed hoor. Alleen soms heb je iemand te pakken die net niet het echte antwoord weet maar probeert een zo goed mogelijke oplossing te geven
quote:
Maar nu heb ik een ander heel vaag probleem en ik weet niet of het aan de dvd-recorder ligt. Ik krijg elke keer als ik iets van NET5 opneem om de 5 sec een trilling door het hele beeld. Alles zit verder goed aangesloten (bij andere zenders heb ik nergens last van) en als ik gewoon via de recorder naar NET5 kijk heb ik er geen last van, maar zodra ik op 'rec' druk begint het beeld te trillen. Ik zou bijna gaan denken dat ze een soort 'kopieerbeveiliging' meesturen met hun tv-signaal.
Ik denk eerder dat het aan de frequentie ligt. Probeer de frequentie aan te passen? Ik bedoel dus, als ie op 733 mhz of zo staat, dat je het op 733.25 zet of zo. (puur een voorbeeld) en als ie op een C kanaal is afgestemd zoals 47, probeer daar dan een 47+ van te maken
  zondag 22 januari 2006 @ 13:32:13 #65
33954 ElisaB
pi_34341262
Ik heb mn oog hierop laten vallen:

Hij is alleen nog zo schokkend duur
  zondag 22 januari 2006 @ 13:33:16 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34341284
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

Damn... ziet er echt mooi uit Hoe duur is ie?
  zondag 22 januari 2006 @ 13:34:59 #67
33954 ElisaB
pi_34341334
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef Dizer het volgende:
Damn... ziet er echt mooi uit Hoe duur is ie?
Volgens mij varierend van ¤ 250 - ¤ 325...

Het wachten is op een aanbieding
pi_34345273
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het aan de frequentie ligt. Probeer de frequentie aan te passen? Ik bedoel dus, als ie op 733 mhz of zo staat, dat je het op 733.25 zet of zo. (puur een voorbeeld) en als ie op een C kanaal is afgestemd zoals 47, probeer daar dan een 47+ van te maken
Ik heb al met die afstellingen 'gespeeld', maar dat helpt niet. Met het beeld is ook niets mis als je gewoon NET5 selecteert via de recorder (dus lijkt mij dat de ontvangst goed is), maar nadat je op 'rec' drukt begint het binnen een minuut te storen en dan alleen bij die ene zender....echt heel vreemd.
  zondag 22 januari 2006 @ 16:11:27 #69
67643 iDex
opdondertje
pi_34346403

wat een schatje is het
  zondag 22 januari 2006 @ 17:54:09 #70
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34349689
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:11 schreef iDex het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

wat een schatje is het
Wat ziet dat er gruwlijk mooi uit
Specs?
  zondag 22 januari 2006 @ 17:54:57 #71
22273 Dizer
Save the beard!
pi_34349712
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:35 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Ik heb al met die afstellingen 'gespeeld', maar dat helpt niet. Met het beeld is ook niets mis als je gewoon NET5 selecteert via de recorder (dus lijkt mij dat de ontvangst goed is), maar nadat je op 'rec' drukt begint het binnen een minuut te storen en dan alleen bij die ene zender....echt heel vreemd.
Ik kan helaas niet meer voor je rondvragen want ik zie mijn collega's even voor een tijdje niet
pi_34350916
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef ElisaB het volgende:

[afbeelding]

Wat is het ?
  zondag 22 januari 2006 @ 18:59:32 #73
67643 iDex
opdondertje
pi_34351767
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Wat ziet dat er gruwlijk mooi uit
Specs?
het is de: Sony DCR-PC53

Correct Link
  zondag 22 januari 2006 @ 19:37:48 #74
33954 ElisaB
pi_34353235
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef Markster het volgende:
Wat is het ?
Gewoon een doodordinaire radio voor op het bureau
pi_34353545
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gewoon een doodordinaire radio voor op het bureau
Een radio van 300 euro? Die zijn gek. Zet er dan tenminste nog een cd speler in. Heb je een leuke hifisetje.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:37:14 #76
33954 ElisaB
pi_34355737
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:46 schreef Markster het volgende:
Een radio van 300 euro? Die zijn gek.
I agree, maar het is wel een verschrikkelijk mooi ding! Als ik binnenkort eens geld teveel heb, dan ga ik m toch écht kopen
  zondag 22 januari 2006 @ 21:03:09 #77
67643 iDex
opdondertje
pi_34357041
ik mga hopen dat het een DAB radio is?
pi_34456425
Wat is DAB?
pi_34460133
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef Markster het volgende:
Wat is DAB?
Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's. Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
pi_34460925
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 20:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Digital Audio Broadcasting. In plaats van het analoge AM of FM, is dit een digitaal gecodeerde audiostream voor digitale radio's. Standaard is al best oud en eigenlijk alweer best achterhaald, maar lijkt nu een héél klein beetje van de grond te komen.
Is er ook iets dat jij niet weet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')