U wenst wij schieten!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:47 schreef B03S het volgende:
Pics?
mijn bod staat nog steedsquote:Op zondag 27 november 2005 17:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
nog een enkeletje?
dr had al iemand 50 geboden slimmerikquote:
Ach ik kon het proberenquote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dr had al iemand 50 geboden slimmerik
en mtv ik weet het,alleen ik zou dr toch wat meer voor zien
![]()
schijt aan die bieding per mail. die wil ut persee onder remboursquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
bod van 90 inc ontvangen per mail ( ja hij staat ook op andere sites)
Zonder bonnetje kan je het vergeten, daar zijn ze erg nauwlettend in !quote:medion geeft std 3 jaar garantie op hun spul, alleen als je dr nou een bonnetje bij nodig heb?
( lijkt me dat ze aan het serie nummer het ook wel kunnen zien hoe oud het is? )
Heb er geen problemen mee gehad! Heb ook zo'n ding gehad, 4x teruggestuurd en de 1e x de bon meegestuurd zonder een kopie gemaakt te hebben.. Kregen elke keer netjes nieuwe apparaten toegestuurd en zelfs na een jaar nog het volledige aankoopbedrag terug!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:54 schreef ricost het volgende:
[..]
Zonder bonnetje kan je het vergeten, daar zijn ze erg nauwlettend in !
idd, gaat zonder problemen, gewoon een beetje "dom" doen aan de telefoon alsof je er geen verstand van hebtquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Ethereal het volgende:
[..]
Heb er geen problemen mee gehad! Heb ook zo'n ding gehad, 4x teruggestuurd en de 1e x de bon meegestuurd zonder een kopie gemaakt te hebben.. Kregen elke keer netjes nieuwe apparaten toegestuurd en zelfs na een jaar nog het volledige aankoopbedrag terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |