Volgens mij begrijp je het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef Oversight het volgende:
Lees mijn site maar ?
Alléén zij die de site van haushofer heben gelezen zijn échte gelovigen.....
Waarom is dat onzin? Ik ben niet de enige die dat denkt hoor, ik heb het ook maar van iemand die godsdienstwetenschappen heeft gestudeerdquote:Op woensdag 23 november 2005 11:07 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het argument is dat als we allemaal "profeet Mohammed" zeggen waarom dan niet "maagd Maria", zelfs in een zin waarin we ons afvragen met wie ze vreemd was gegaan.
[..]
Dat christenen met "maagd" maria bedoelen dat ze klaar is voor het huwelijkquote:Op woensdag 23 november 2005 17:27 schreef Haushofer het volgende:
Waarom is dat onzin? Ik ben niet de enige die dat denkt hoor, ik heb het ook maar van iemand die godsdienstwetenschappen heeft gestudeerd
Heb gehoord dat je zwanger kan worden van voor het zingen de kerk uit, maar een rondzingzwangerschap lijkt me onmogelijk zonder tijdmachine, en dan nog...quote:
Blijkbaar heb je in elk geval nog niet gehoord van incest in kerkelijke kringen.quote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je zwanger kan worden van voor het zingen de kerk uit, maar een rondzingzwangerschap lijkt me onmogelijk zonder tijdmachine, en dan nog...
Vooral protestants christelijk, bij joden is dat anders..quote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je in elk geval nog niet gehoord van incest in kerkelijke kringen.
Persoonsverwisseling tussen Maria de moeder van Jezus en Maria Magdalenaquote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooral protestants christelijk, bij joden is dat anders..
Maar dan nog lijkt me je eigen vader zijn een onmogelijk, hoe incestelijk je ook bent.
In de OP is nergens gezegd dat het hier over de verwekking van Jezus gaat. Maria kan best later nog een keer vreemdgegaan zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooral protestants christelijk, bij joden is dat anders..
Maar dan nog lijkt me je eigen vader zijn een onmogelijk, hoe incestelijk je ook bent.
Ik haal er toch geen Christenen bijquote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat christenen met "maagd" maria bedoelen dat ze klaar is voor het huwelijk![]()
Godsdienstwetenschappen: Hoe pas ik mijn verhaaltjes aan aan de geest van de tijd![]()
Maar toen was ze geen maagd meer, maar dat jij niet begrijpt hoe het zit met het kwijtraken van maagdelijkheid verbaasd me niet...quote:Op maandag 28 november 2005 20:03 schreef thabit het volgende:
[..]
In de OP is nergens gezegd dat het hier over de verwekking van Jezus gaat. Maria kan best later nog een keer vreemdgegaan zijn.
Vraag het de bisschopquote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar toen was ze geen maagd meer, maar dat jij niet begrijpt hoe het zit met het kwijtraken van maagdelijkheid verbaasd me niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als ze Jezus kreeg toen ze nog maagd was, wat op zich mogelijk is met kunstmatige inseminatie, en ook nog gegeven is dat ze is vreemdgegaan, dan moet ze dus wel vreemdgegaan zijn NADAT ze zwanger is geraakt van Jezus.quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar toen was ze geen maagd meer, maar dat jij niet begrijpt hoe het zit met het kwijtraken van maagdelijkheid verbaasd me niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunstmatige inseminatie 2006 jaar terug,quote:Op maandag 28 november 2005 21:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Maar als ze Jezus kreeg toen ze nog maagd was, wat op zich mogelijk is met kunstmatige inseminatie, en ook nog gegeven is dat ze is vreemdgegaan, dan [
i]moet[/i] ze dus wel vreemdgegaan zijn NADAT ze zwanger is geraakt van Jezus..
Waarom niet? Een kwakje met een mini-catapult naar binnen schieten, moet met de technieken van 2006 jaar terug te doen zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie 2006 jaar terug,
LOL
Tuuuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |