Nou Jozef wist van niets. En als tegenwoordig een vrouw zegt dat ze zwanger is van de Heilige Geest wordt ze toch ook niet geloofd ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef HuHu het volgende:
Waarom denk je dat ze vreemd zou zijn gegaan?
In die tijd was het zeer not-done om iemand te bezwangeren waarmee je niet getrouwd was. Ik zou ook zeggen dat ik 't niet was, als Jozef zijnde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou Jozef wist van niets. En als tegenwoordig een vrouw zegt dat ze zwanger is van de Heilige Geest wordt ze toch ook niet geloofd ?
maar dat is logisch. Jezus is God's enig geboren zoonquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou Jozef wist van niets. En als tegenwoordig een vrouw zegt dat ze zwanger is van de Heilige Geest wordt ze toch ook niet geloofd ?
Dat we wetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar dat is logisch. Jezus is God's enig geboren zoon
Ja en Mohammed is de laatste profeetquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dat is logisch. Jezus is God's enig geboren zoon
Deed jij dat wel dan ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef Dupje het volgende:
Het blijkt zelfs zo te zijn dat Jezus helemaal niet dood is gegaan nadat ie gekruisigd was, maar dat ie dus op een een of andere manier het overleefd heeft, eruit is gesneakt, en met Maria in wat nu Frankrijk is is gaan wonen. Dus het Franse koningshuis stamt misschien wel af van Jezus...
Ofwel, neem de bijbel niet te serieus..![]()
en de da vinci code ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:53 schreef Dupje het volgende:
Het blijkt zelfs zo te zijn dat Jezus helemaal niet dood is gegaan nadat ie gekruisigd was, maar dat ie dus op een een of andere manier het overleefd heeft, eruit is gesneakt, en met Maria in wat nu Frankrijk is is gaan wonen. Dus het Franse koningshuis stamt misschien wel af van Jezus...
Ofwel, neem de bijbel niet te serieus..![]()
Het staat idd ook in de Da Vinci, maar het blijkt ook uit onderzoek zo te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en de da vinci code ook niet
d'r zit zo'n 600 jaar tussen die tweequote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
Misterie opgelost. De maagdMaria is zwanger van de profeet
Mohammed.
welk onderzoek ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Het staat idd ook in de Da Vinci, maar het blijkt ook uit onderzoek zo te zijn.
En nee, ik neem de Bijbel niet serieus, maar vind m wel heel interessant.
Geen ideequote:
Ik heb een paar dingen te zeggen, als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:04 schreef Akkersloot het volgende:
Misterie opgelost. De maagdMaria is zwanger van de profeet
Mohammed.
Maagd Maria en profeet Mohammed kan wel danquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:05 schreef het_fokschaap het volgende:
d'r zit zo'n 600 jaar tussen die twee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |