abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:26:06 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32488885
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:15 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ze hebben ook niet laten zien dat hij de ochtend slapend op de bank heeft doorgebracht.
En Lieske kwam er ook niet goed vanaf vond ik, terwijl ze zich dus enorm heeft uitgesloofd gisteren en zelfs complimentjes kreeg van BB. Het leek er in de uitzending zelfs op dat ze zelf naar de dbk was gegaan om haar gelijk te halen, wat dus niet zo was. Ze werd door bb geroepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:27:12 #127
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32488919
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef scanman01 het volgende:
En HEEL vaag dat we nog steeds niet weten wat de eventuele belonng is voor Dido en waarom we nu pas hoorden dat ze twee flesjes bier mocht laten staan
Het is me ook niet duidelijk wat er zou gebeuren wanneer Dido die missie niet uitvoerde. Beetje slordig toegelicht van BB!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:27:55 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32488938
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:11 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Hebben ze gisteren tijdens de uitzending niet gezegd dat ze al het drank moest verduisteren.
Hebben ze de opdracht aangepast omdat ze twee flesjes was vergeten?
Ik ben bang dat je gelijk hebt. De opdracht MOET slagen en daarom is het allemaal zeer vaag in beeld gebracht en hebben we zelfs nog niet eens gehoord wat de beloning was.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator dinsdag 22 november 2005 @ 20:30:10 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32489001
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef BlaBlub het volgende:
Dido Wat moet jij met die sok van Roel?

Gaan ze zeker zn geld terug geven
Denk het wel ja.

Verder weer eens een saaie aflevering. Weinig tactiek of psychologie. Saai huishoudelijk gedreutel.
Alleen die maffe Rob met z'n bizarre speltactiek was wel even boeiend: hij moet Chantal te vriend houden maar wil Ingrid zoenen, en daarom zoende hij Chantal. Hee Rob, jij komt er wel!

Een ander hoogtepunt was natuurlijk weer: Joost. Vrij aan het begin van de uitzending werden de bewoners gewekt met muziek. Joost stond toen op, met alleen een onderbroek aan, en heupwiegde toen zo leuk op de maat van de muziek mee. Alsof hij heel sexy is. Met een soort knipoog zeg maar. Lachen man!
Hij doet dat soort dingen wel vaker, moet je maar eens opletten!
Ook loopt hij zodra hij ook maar even de kans ziet, in zijn blote buik. Die jongen maalt ook nergens om hè, hahahahaha!!!
En dan die gekke bekken die hij altijd in de spiegel trekt.. kóstelijk!

Ja ik probeer het maar leuk te gaan vinden, want de kans dat Joost binnen zeer afzienbare tijd het tijdelijke voor het eeuwige verruilt, is helaas niet zo groot.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 22 november 2005 @ 20:58:36 #130
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_32489882
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 00:38:32 #131
128220 Peter6000
pi_32496771
UItzending vandaag in de herhaling gezien.

Vond het toch vooral een Rob-uitzending. Mij bekroop het gevoel dat hij toch wel sterk weet met wat voor soort akties hij (positief) in beeld komt. Die gespeelde dronkenschap (hij was, aan zijn motoriek te zien, hooguit aangeschoten), en het meedoen in bierflesjescomplottheorieën, komt op mij gespeeld over.
Lieske, Chantal, Nathalie en Ingrid weinig in beeld.
Dido wel, vooral door die drankopdracht.

Dat laatste leverde toch wel spannende beelden op, in het eerste deel van de uitzending.
Vond Dido (op basis van de tv beelden) goed toneelspelen m.b.t. het doen of ze er niets van wist.

Joost werd vooral in beeld gebracht als iemand waar de bewoners zich aan ergeren.
Roel is toch zo`n persoonlijkheid, dat ik geen moment dacht, dat ie gevaar loopt het huis voortijdig te verlaten.
De tegenstelling tussen Ingrid-Chantal, en Dido-Nathalie-Roel, kwam niet tot uiting, terwijl dat toch onderhuids blijft doorspelen. Dido noemde het wel een keer, maar voor een niet- stream-volger nauwelijks opvallend.
  woensdag 23 november 2005 @ 02:28:08 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_32498251
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Gert het volgende:

Een ander hoogtepunt was natuurlijk weer: Joost. Vrij aan het begin van de uitzending werden de bewoners gewekt met muziek. Joost stond toen op, met alleen een onderbroek aan, en heupwiegde toen zo leuk op de maat van de muziek mee. Alsof hij heel sexy is. Met een soort knipoog zeg maar. Lachen man!
Ja, zoiets zat de dag daarvoor ook al in de uitzending toen Joost 'What-a-man' zong en BB braaf een compilatie van zijn hilarische acht maakte met......

Inderdaad, dat liedje.

Hij is erg met de camera bezig. Ach, warschijnlijk vinden de thuiswerkende huisvrouwen dat leuk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 12:41:14 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32504619
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
Joost werd vooral in beeld gebracht als iemand waar de bewoners zich aan ergeren.
Hij is dus realistisch in beeld gebracht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2005 @ 12:43:10 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32504670
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef APK het volgende:
Waarom loopt die vieze flebberige pus-Joost toch altijd halfnaakt rond?
Dat begint inderdaad behoorlijk irritant te worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')