Wie zegt dat het niet gehaald is?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:03 schreef frizti het volgende:
Hoe verneuk ik een concept deel zoveel.
Dido's geheime opdracht (alcohol leegschudden) is niet gehaalld, maar toch geld krijgen.
Welke gek schrijft het draaiboek eigenlijk? Dit is nog slechter dan GTST.
0 - 0quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:23 schreef Mike1964 het volgende:
Is er al een tussenstand van de wedstrijd? Ik begreep tenminste dat Ajax speelt?
Knuffel van Didoquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:19 schreef farceman het volgende:
waar ligt het geld nu? Onder Roel zijn matras?
pas op die sprint zo ineens harderquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef Bocaj het volgende:
Als ze ook nog effe geluid goed zetten op stream 1![]()
geloof er geen reet van.... (dat ze het niet uitzenden...)quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef bunnyma het volgende:
Ze maakt zich nu dus drukker over wat ze allemaal in Roel's oren heeft gefluisterd.
Ze heeft wel te horen gekregen dat het niet wordt uitgezonden.
ÉÉN ding weet ik zeker Dido heeft geld gekregen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef melke het volgende:
Wie zegt dat Dido het geld van Roel heeft gekregen?
Daarbij was Roel dus ook NIET aan het blowen. Al die speculaties hier! Tjonge jonge jonge...
Wat, "Ik hou van jou, oh sorry"?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef bunnyma het volgende:
Ze maakt zich nu dus drukker over wat ze allemaal in Roel's oren heeft gefluisterd.
Ze heeft wel te horen gekregen dat het niet wordt uitgezonden.
ze zenden meer niet uit dan welquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geloof er geen reet van.... (dat ze het niet uitzenden...)
Dat is opzekerquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
ÉÉN weet ik zeker Dido heeft geld gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |