de volgende nominatie wordt een eitjequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij nu deed was zo intens gemeen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
IK HEB IN DEZE TOPIC MEER POSTENERGIE ZITTEN DAN 11 MAANDEN WERKEN BIJ M'N BAAS!
Hijs volgende maand failliet . hoe zou dat nu toch komen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. .dan zul je toch echt verdomd weinig uitvoren bij je baas.....
Als jij het weet, weet ik het ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe de neuk ben jij er langs gekomen
Ja, moeten de regels wel duidelijk zijnquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
DRIE DREI THREE TROIS 3 III TRES
Cuall, wat dacht je van een regelbundeling in elke OP?
Gouwe idee, niét, wijffie?![]()
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
DIT IS EEN MEDEDELING UIT DE ONUITPUTTELIJK BRON DER WIJSHEID
![]()
Alle niet genomineerde finalisten zitten op de bankEINDE MEDEDELING
als hij jou nu ontslaat, heeft ie nog een kansquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:24 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Hijs volgende maand failliet . hoe zou dat nu toch komen?![]()
zegt dat meer over je posts hier of over hoe je werkt voor je baasquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
APK zakt maar lekker door z'n ei, die zit te kwijlen bij Nederlandse bejaarden die hun wrakke nest op een van de Casta's gebouwd hebben!
IK WIL STEMMEN! IK HEB IN DEZE TOPIC MEER POSTENERGIE ZITTEN DAN 11 MAANDEN WERKEN BIJ M'N BAAS!
Je vergeet Isabeauquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
OK, op de bank:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Teamlead
Gert
Demins
En Isabeau. 9 dusquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
OK, op de bank:
Jappie
Maurisico
Day
APK
PC Eend
Teamlead
Gert
Demins
DUH!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
als hij jou nu ontslaat, heeft ie nog een kans
Dan maak je ze toch zelf?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, moeten de regels wel duidelijk zijn![]()
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zegt dat meer over je posts hier of over hoe je werkt voor je baas
jij werkt bij de PTT?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Joohanna het volgende:
[..]
APK zakt maar lekker door z'n ei, die zit te kwijlen bij Nederlandse bejaarden die hun wrakke nest op een van de Casta's gebouwd hebben!
IK WIL STEMMEN! IK HEB IN DEZE TOPIC MEER POSTENERGIE ZITTEN DAN 11 MAANDEN WERKEN BIJ M'N BAAS!
O sorry.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat ik met stemmen word vergeten![]()
Ik ben voor de ouderwetse manier.. iedereen op één stand starten en dan de stemgerechtigden minimaal 1 negatief...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan maak je ze toch zelf?
Volgens mij heb jij meer steun van het gepeupel dan die RTL-kijkende lapzwans.
Er moet ff een keuze gemaakt worden. Hoe gaat de stem-procedure verder?
- iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen, óf:
- de ouderwetse manier (3 namen, waarvan minstens 1 negatief)
Ik ruik m zelfs op 50 meterquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij herkent een inkopper nog niet vanaf de elfmeter he?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
al dat zo is dan moet lovebear wel de keeper van Sparta praag zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
of gewoon 2 keer een plus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan maak je ze toch zelf?
Volgens mij heb jij meer steun van het gepeupel dan die RTL-kijkende lapzwans.
Er moet ff een keuze gemaakt worden. Hoe gaat de stem-procedure verder?
- iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen, óf:
- de ouderwetse manier (3 namen, waarvan minstens 1 negatief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |