Ben bang dat ik het met de regels van Cuall meer eens was en dat je om je eigen kont te redden de niet genomineerden op de bank laat plaats nemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE UW GEHATE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cuall is een notarisje met grootheidswaan. Zij heeft absoluut niets in te brengen behalve haar rekenkunstjes en haar bevallige holletje.
Na twaalf uur volgen de nieuwe regels.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zou 2 mensen op de bank ruim voldoende vindenquote:
Als jij je offtopic snater nu eens eerst hield?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja mamaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, Ja! IK! Wat leuk dat je dat onthouden hebt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was er niet iemand met een Panda uit 92om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE UW GEHATE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cuall is een notarisje met grootheidswaan. Zij heeft absoluut niets in te brengen behalve haar rekenkunstjes en haar bevallige holletje.
Na twaalf uur volgen de nieuwe regels.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zou ongeveer hetzelfde zijn als wanneer jij je medicatie eens op tijd zou nemen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als jij je offtopic snater nu eens eerst hield?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, Ja! IK! Wat leuk dat je dat onthouden hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! LUISTER JIJ EENS YUMMIE GEHATE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij moet niet denken dat je hier maar even binnen kan lopen en alles bepalen.
Zo werkt het dus NIET.
De regels zijn inmiddels vast gelegd, het enige wat jij nog hebt in te brengen is over hoeveel dagen wij weer zullen nomineren, en er dus door iedereen een stem kan worden uitgebracht
ik accepteer de cookies.
elke keer als er een nieuw onderdeel volgt hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een puinhoop weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het medicijn voor een totale makeover moet nog uitgevonden worden, dombo!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
zou ongeveer hetzelfde zijn als wanneer jij je medicatie eens op tijd zou nemen....
Het komt wel goed hoor Isabeauquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Wat een puinhoop weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATTENTIE! LUISTER JIJ EENS YUMMIE GEHATE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo werkt het dus NIET.
De regels zijn inmiddels vast gelegd, het enige wat jij nog hebt in te brengen is over hoeveel dagen wij weer zullen nomineren, en er dus door iedereen een stem kan worden uitgebracht
ik accepteer de cookies.
in jouw geval zou een bulldozer vast wel helpen trolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Het medicijn voor een totale makeover moet nog uitgevonden worden, dombo!
De machtsstrijd tussen Cuall en APK is inderdaad hummieswaardig!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als er een nieuw onderdeel volgt hetzelfde liedjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het komt altijd wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
Het komt wel goed hoor Isabeauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn je spiegels stuk, schimmelbaard?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
in jouw geval zou een bulldozer vast wel helpen trol
Nou de notaris en de so called dictator vechten zichzelf al de keet uit.....verdeeldheid in de top...is nooit slecht...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Zo werkt het dus NIET.
ik accepteer de cookies.
Het ging me ook het hart om een mede fiat rijder te nominerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:48 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, Ja! IK! Wat leuk dat je dat onthouden hebt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De notaris heeft gesproken....
Hoe gaat dit aflopen?
Zie het volgende keer in "the SERvival game" . De best lopende soap van Nederland.
teamlead, joohanna beetje normaler kan ook welquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
in jouw geval zou een bulldozer vast wel helpen trol
Kunnen we ze niet PER DIRECT nomineren alle twee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nou de notaris en de so called dictator vechten zichzelf al de keet uit.....verdeeldheid in de top...is nooit slecht...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead, joohanna beetje normaler kan ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan hou ik me nog in zeg....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar oke.. voor mijn favoriete brabo hou ik wel opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja...... bij MIJ zit er geen kwaad in hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
teamlead, joohanna beetje normaler kan ook welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop