ik heb het gevoel dat ik van mijn voetstuk gedonderd ben....quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef versabommie het volgende:
Hey flikker toch eens op met die buttneuzen!
Ik wil reacties van de genomineerden, gevoelens, emoties, ik wil de sfeer proeven!
NU ZEGGEN EN WEL RECHT IN MIJN GEZICHT!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. jooohanna vertoont uiterlijke kenmerken van iemand met [censuur]
nee, laat ik dat maar niet zeggen.. voor je het weet zit ik bij Barend en van Dorp mijn excuses aan te bieden
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
De volgende personen mogen allemaal hun stem uit brengen
Hier de definitieve eindlijst
Gert: 55
Teamlead: 53
APK: 53
Snaptnix: 51
Isabeau: 49
Day: 47
PC eend: 45
Versabommie: 45
Cuall: 45
Demins 45
Kleintje: 43
Maurisico: 43
Jappie: 43
Kribbet: 43
-----------------------------------
M-en-A: 41
Milagro: 37
Sanne: 36
Coos: 29
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 29
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
WickedAngel: 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
Doka: 7
Pimmutjuh: 5
BBMenno: 1
Was er niet iemand met een Panda uit 92quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
[..]nee hoor.... ik nomineer de volgende keer gebaseerd op de auto die de finalisten rijden....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef Joohanna het volgende:
[..]
68. GOAL AJAX Sneijder bereikt de inlopende De Jong, die goed inkopt.
OEPS?
Ow jah, ik zat hier in de topic tijdens de goal en in de herhaling was ik aan het rondspringen![]()
ach.. als je het zo lief vraagt:quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NU ZEGGEN EN WEL RECHT IN MIJN GEZICHT!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
Ach, een bank voor jezelf is ook niet gek hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, ik ken 9 mensen die sowieso jouw bloed wel kunnen zuipen![]()
Ik ben gewoon mezelf in dit spel en wil niet anderen een oor aannaaien!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. als je het zo lief vraagt:
je vertoont de uiterlijke kenmerken van iemand met het syndroom van Down.. En ik heb respect voor het feit dat je desondanks zo ver gekomen benthehehe........ heb jij stiekem in het smoelenboek gebladerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben zo blij. Zo blij..........
was niets stiekems aan hoor....quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hehehe........ heb jij stiekem in het smoelenboek gebladerd?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
we beginnen allemaal gewoon op 0
Vrijdag om 0:01 gok ik zoquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef teamlead het volgende:
wanneer kunnen we weer nomineren?>
Je bent de eerste die reageert, ik geloof dat verder niemand de moed kon verzamelen........quote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal de regels wel zef bepalen
- iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen
het zal de alcohol zijn... maarre: we gaan dus verder op de stand die we al haddenquote:
Ophoudenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef Joohanna het volgende:
[..]
NU ZEGGEN EN WEL RECHT IN MIJN GEZICHT!
![]()
Ach, kruip ik toch een keer eens lekker vroeg jankend onder mijn dekbed! Kan ik goed gebruikenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Aangezien de kans heel groot is dat Chantal eruit vliegt en ik dus het Forum Huis mag verlaten, was dit toch wel het leukste om te doen (sorry Demins)
ja mamaquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zal de alcohol zijn... maarre: we gaan dus verder op de stand die we al hadden
Wacht nog een kwartiertje want dan sta je bovenaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, kruip ik toch een keer eens lekker vroeg jankend onder mijn dekbed! Kan ik goed gebruiken![]()
Je had me ook nog tot middernacht uit mijn slaap kunnen houden!![]()
ok ok ben benieuwd...quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE UW GEHATE DICTATOR!
![]()
cuall is een notarisje met grootheidswaan. Zij heeft absoluut niets in te brengen behalve haar rekenkunstjes en haar bevallige holletje.
Na twaalf uur volgen de nieuwe regels.
EINDE MEDEDELING!
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:43 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE UW GEHATE DICTATOR!
![]()
cuall is een notarisje met grootheidswaan. Zij heeft absoluut niets in te brengen behalve haar rekenkunstjes en haar bevallige holletje.
Na twaalf uur volgen de nieuwe regels.
EINDE MEDEDELING!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |