Nee daar moet je die ajacieden voor hebben voor inkoppertjes en dan nog weten ze te missen (op een lucky shot na dan). Wat een spitsenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij herkent een inkopper nog niet vanaf de elfmeter he?
Ik zal de regels wel zef bepalenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan maak je ze toch zelf?
Volgens mij heb jij meer steun van het gepeupel dan die RTL-kijkende lapzwans.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Er moet ff een keuze gemaakt worden. Hoe gaat de stem-procedure verder?
- iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen, óf:
- de ouderwetse manier (3 namen, waarvan minstens 1 negatief)
Aangezien de kans heel groot is dat Chantal eruit vliegt en ik dus het Forum Huis mag verlaten, was dit toch wel het leukste om te doen (sorry Deminsquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat jij nu deed was zo intens gemeen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee daar moet je die ajacieden voor hebben voor inkoppertjes en dan nog weten ze te missen. Wat een spitsenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zit lekker nog niet op de bankJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb jij ook Versabommie in je gedachten danquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
de volgende nominatie wordt een eitjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihihi..... zat alleen geen kopbal bij vanavond........quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
al dat zo is dan moet lovebear wel de keeper van Sparta praag zijn...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb jij ook Versabommie in je gedachten danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik zal de regels wel zef bepalen
- iedereen die op de laatste lijst stond mag 1 keer positief stemmen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi..... zat alleen geen kopbal bij vanavond........
WEL OPLETTEN HE?
nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest, ik ken 9 mensen die sowieso jouw bloed wel kunnen zuipenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb jij ook Versabommie in je gedachten danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.welke wedstrijd heb jij gezien?? die inkopper in de eerste helft niet gezienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik doel op een inkopper wat een goal uit voortvloeit. vandaar het woord INkopper en geen NAASTkopper.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.welke wedstrijd heb jij gezien?? die inkopper in de eerste helft niet gezienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heuh... De Jong kopte toch de 1-0 binnen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
hihihi..... zat alleen geen kopbal bij vanavond........
WEL OPLETTEN HE?
ach.. jooohanna vertoont uiterlijke kenmerken van iemand met [censuur]quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
heuh... De Jong kopte toch de 1-0 binnen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.... [door Temmink-spel van ajax zat ik eerlijk gezegd te lezen, te internetten en aan mijn vriendin te frunnikken... dacht dat ik een kopbal zag...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het handig om de lijst van stemmers ergens te zetten? Om verwarring te voorkomen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Stemmen gaat in vanaf 00.00 uurJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we beginnen allemaal gewoon op 0quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gebruik voor het stemmen het STEMBILJET !!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je had t zelf over een kopbal oliebolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doel op een inkopper wat een goal uit voortvloeit. vandaar het woord INkopper en geen NAASTkopper.
68. GOAL AJAX Sneijder bereikt de inlopende De Jong, die goed inkopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
heuh... De Jong kopte toch de 1-0 binnen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.... [door Temmink-spel van ajax zat ik eerlijk gezegd te lezen, te internetten en aan mijn vriendin te frunnikken... dacht dat ik een kopbal zag...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voordat je het weet wordt dat je hier kwalijk genomen en ben jij de Fortes Rodriquez van dit spel..quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. jooohanna vertoont uiterlijke kenmerken van iemand met [censuur]
nee, laat ik dat maar niet zeggen.. voor je het weet zit ik bij Barend en van Dorp mijn excuses aan te bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop