Niet teveel denken was maar grapjequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Nee nee van ja ja
of
Nee nee van nee nee ?![]()
Iets meer denken, was ook maar een grapjequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet teveel denken was maar grapje![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iets meer denken, was ook maar een grapje![]()
Jij hebt mij ook gedemoniseerd klootzakquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iets meer denken, was ook maar een grapje![]()
Wat ik mezelf afvraag: mogen wij strax zelf ook nog stemmen op de genomineerden? Kep namelijk vreselijk zin na al die negativiteit om positieve stemmen weg te geven!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook gedemoniseerd klootzak
Gelukkig zal het electoraat uiteindelijk beslissen
gelukkig zit volkert nog vast![]()
Als je de waarheid wil weten: Mauriscio heeft ons gedwongen je te nomineren. Je weet niet wat voor invloed hij heeft. Wat mauriscio doet is zo intens gemeen!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij mag je mond houden... uh moet!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef versabommie het volgende:
Wat ik mezelf afvraag: mogen wij strax zelf ook nog stemmen op de genomineerden? Kep namelijk vreselijk zin na al die negativiteit om positieve stemmen weg te geven!
Dat vroeg ik ook al afquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik mezelf afvraag: mogen wij strax zelf ook nog stemmen op de genomineerden? Kep namelijk vreselijk zin na al die negativiteit om positieve stemmen weg te geven!
Mag ik even quoten:quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Make me, bitch!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jij mag je mond houden... uh moet!![]()
Mocht je willen... Ik zou eerder in de richting van "Finish me, bitch!" te denken... Net als dat Friki worstje...quote:
Vind je het heel vervelend als ik hier geen touw aan kan vastknopen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mocht je willen... Ik zou eerder in de richting van "Finish me, bitch!" te denken... Net als dat Friki worstje...![]()
Nee hoor... zal ik vanaf nu maar in Jip & Janneke taal praten? Dan begrijp jij het ook...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:41 schreef demins het volgende:
Vind je het heel vervelend als ik hier geen touw aan kan vastknopen?![]()
Als dat zou kunnen! Je bent echt een lieve bitch geworden, dat moet ik je nageven!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee hoor... zal ik vanaf nu maar in Jip & Janneke taal praten? Dan begrijp jij het ook...![]()
![]()
![]()
Verdomme Coos, dat was ik ook al van plan! Maar niet op zo'n laffe plek...quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef Coos het volgende:
Ik ben zo blij met onze grote spelleider dat ik dat momentje even wilde vasthouden.![]()
[afbeelding]
She's not halve the bitch she used to be!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:41 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het heel vervelend als ik hier geen touw aan kan vastknopen?![]()
en dan niet eens de finale halenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:43 schreef Coos het volgende:
Ik ben zo blij met onze grote spelleider dat ik dat momentje even wilde vasthouden.![]()
[afbeelding]
Zo goeienavond.. daar zijn we weer! Lekker bezig Versa....ouwe roddelaar..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je de waarheid wil weten: Mauriscio heeft ons gedwongen je te nomineren. Je weet niet wat voor invloed hij heeft. Wat mauriscio doet is zo intens gemeen!!!
MAURISICOOOOOOOquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je de waarheid wil weten: Mauriscio heeft ons gedwongen je te nomineren. Je weet niet wat voor invloed hij heeft. Wat mauriscio doet is zo intens gemeen!!!
Sorry ik had de verkeerde voor mequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik even quoten:
Maar zijn spaarzame posts, vaak in het holst van de nacht, zijn bijzonder geestig en getuigen van een grote scherpzinnigheid. Ik beschouw hem daarom als de bewoner van wie ik het meest te duchten heb.
Wacht maar eens tot ik je echt ga demoniseren, als dat nog nodig mocht zijn...![]()
Hallo PC Eend, trap niet in de verderfelijke tactieken van Versa... hij voert op dit moment een anti-Maurisico campagne en spant je voor zijn karretje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |