dat kan aan mij liggen he. maarre. misschien zou iemand die al aan de tering lijdt de tering niet meer zo nodig moeten krijgen. waarom wens je ze trouwens niet iets vriendelijkers toe, bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:10 schreef Even het volgende:
94 euro ?! Krijg de tering maar, stelletje tering lijers !!!!
Maar wat is dat wat gewoon zoveel kost? De prijzen zijn altijd zo verschillend....quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef buzzer het volgende:
dat zijn geen afzetters, dat kost het gewoon. En je hebt het er voor over, of je hebt het er niet voor over..
Nou echt wel als een gemiddeld kaartje 40 euro kost (heb je goede plaatsen vooraan)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:06 schreef buzzer het volgende:
dat zijn geen afzetters, dat kost het gewoon. En je hebt het er voor over, of je hebt het er niet voor over..
Dudequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:24 schreef Newb het volgende:
Heaumeau.
Jup, precies wat ik dacht....quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef NiTiN het volgende:
Godtering. das een hoop geld. En ik ga dus niet. Voor de helft had ik het nog wel willen overwegen maar dit is me toch iets té.
Ja en t is waarschijnlijk ook nog eens de laatste keer dat ze in Nederland zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 17:51 schreef Rnej het volgende:
ik twijfel, tis pas in juni, dus 20 euries per maand...
daarentegen, ik vind eigenlijk niet dat die gasten 94 euro de man mogen opstrijken .... ik vind ze goed, maar dit is asociaal... onder het motto: "het raakt toch wel uitverkocht"
ik heb net besloten samen met mijn pa dat we het maar moeten doen....quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef Even het volgende:
[..]
Ja en t is waarschijnlijk ook nog eens de laatste keer dat ze in Nederland zijn![]()
Ik denk dat ik zaterdag wel kaartjes haalMaar vind het eigelijk debiel maja zie de zin hierboven
![]()
Same herequote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb net besloten samen met mijn pa dat we het maar moeten doen....
alhoewel ik misschien toch maar ns een brief naar de heren eagles ga sturen namens alle muziekliefhebbers ... dat dit niet meer om muziek gaat maar gewoon om het geld....
tis niet alsof ze met bakken nieuw materiaal komen ofzo![]()
Neem je een spandoek meequote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb net besloten samen met mijn pa dat we het maar moeten doen....
alhoewel ik misschien toch maar ns een brief naar de heren eagles ga sturen namens alle muziekliefhebbers ... dat dit niet meer om muziek gaat maar gewoon om het geld....
tis niet alsof ze met bakken nieuw materiaal komen ofzo![]()
me 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:53 schreef Even het volgende:
Maar ik ga stiekem toch wel, heb namelijk vanochtend kaartjes gekocht![]()
Me 2quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
ben toch wel blij dat ik t gedaan heb
quote:Op zaterdag 26 november 2005 11:53 schreef Even het volgende:
Maar ik ga stiekem toch wel, heb namelijk vanochtend kaartjes gekocht![]()
Nee, ik vind t nog steeds debiel hoge prijzen en ben dr niet blij mee dat t zoveel geld is..quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Best wel triest. Topicstarter opent dit topic met een bepaalde motivatie die dus nu echt totaal weg is. Slotje dan maar.
Ik snap niet dat je zoveel geld hebt betaald om een paar oude mannen op een podium te zien staan. Ik vind The Eagles wel goed hoor, daar niet van.Maar ik zou er niet zoveel geld voor betalen.
Ik heb alle live dvd's al GEKOCHT..quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:00 schreef Dirktator het volgende:
Download...uh...koop dan hun DVD! Ook een mooie live-versie, kun je nog op hetzelfde moment neuqseksen met je vriendinnetje! Twee vliegen (of olifanten, afhankelijk van je vriendin) in een klap!
Uit principe dus. Hoe jammer het ook is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:47 schreef Even het volgende:
[..]
Nee, ik vind t nog steeds debiel hoge prijzen en ben dr niet blij mee dat t zoveel geld is..
Waar ik wel blij mee ben is dat ik nu The Eagles live ga zien omdat t waarschijnlijk de laatste keer is dat ze naar NL komen..
De motivatie is er nog steeds, ik hoop ook dat ze verkouden zijn.. Alleen ik heb hele aardige ouders die voor mij een kaartje kopen.. (kom maar op met verwend nest enzo maar als je het kan betalen waarom zou je t dan niet doen?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |