Je had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Wat ik zo vreselijk irritant aan Dido vind is die constante vraag naar aandacht.
Goh dido, wat zit je haar vandaag leuk!
Echt waar, wat vind je daar dan zo leuk aan?
Goh dido, ik begrijp wel waarom iedereen achter je aan loopt!
Echt waar, hoe komt dat dan denk je?
Goh dido, je bent wel een prinsesje in huis he!
Ja? Maar waarom ben ik dat dan?
Altijd maar van die vragen stellen die moeten bevestigen dat ze er leuk uitziet!!!!
Altijd maar doorvragen om meer over haarzelf te weten te komen.
Alleen maar leuke dingen over haarzelf willen horen.
En als ze dan een keer kritiek krijgt, dan wordt madam link.
Ze moet in het middelpunt van een discussie staan .
Ik ben Dido echt helemaal zat!![]()
Niet zeuren, Dido is liefquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:05 schreef silosil het volgende:
Is iedereen hier nu echt zo een Dido fan .... Ik vind het zo een nep wijf . Ze kan ook echt zo dom kijken zo van huh ikke ikke doe nooit iets... Nee van mij maf dat fake wijf eruit![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Wat ik zo vreselijk irritant aan Dido vind is die constante vraag naar aandacht.
Altijd maar van die vragen stellen die moeten bevestigen dat ze er leuk uitziet!!!!
Ja, van die actie van Bridget deugde weer 's geen moer. Hè 't wordt zó vermoeiend, al dat opzichtige gemanipuleer...quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:17 schreef silosil het volgende:
die hele bbexit klopt voor geen meter ik hoor die muts op tv nog zeggen .> het gaat nu echt alleen tussen didoos en roel en ja hoor op het eind gaat rob eruit ??????? maar ja dit was ook de opzet van bb hummie want er zitten alleen nog maar jonkies in pffffffffffffffffffff
Gewaagde stelling, maar ja: zoals jij het stelt, heb je natuurlijk helemaal volkomen gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:00 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop nu zelfs meer dat Dido eruit vliegt dan Nathalie. Ik ben het zo zat dat iedereen een uitleg nodig heeft om haar te nomineren en zich vervolgens ook diep moet schamen, terwijl zij zelf met haar nominaties voor de exit van Rikkert, Menno, Linda en nu ook weer die van Rob heeft gezorgd. Ongelooflijk, wat loopt zij naast haar schoenen.
Jij wellicht? Jij weet immers dat dit gebeurd is, de meesten weten dat niet!quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef bhs het volgende:
Okay, zeg het maar: wie van jullie stond afgelopen nacht tennisballen en bierflesjes naar het huis te slingeren, en te roepen dat Didoooooooooo een k*nkerh*er is? Ik vond dat nogal beneden peil, namelijk.
inderaadquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef Robar het volgende:
Iedereen z'n mening toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind sommige reacties hier beneden pijl. Veel van jullie steunen wel Lieske, terwijl ik Lieske 10 keer irritanter en egoistischer vind. Lieske is een drammer en maakt de meest tenenkrommende opmerkingen. Terwijl Dido meestal vrolijk is en ook wel in voor een goed gesprek. Maar goed, ze is natuurlijk al met Roel en dat zal voor veel mensen wel de reden zijn om zo over haar te praten...
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vind sommige reacties hier beneden pijl. Veel van jullie steunen wel Lieske, terwijl ik Lieske 10 keer irritanter en egoistischer vind. Lieske is een drammer en maakt de meest tenenkrommende opmerkingen. Terwijl Dido meestal vrolijk is en ook wel in voor een goed gesprek. Maar goed, ze is natuurlijk al met Roel en dat zal voor veel mensen wel de reden zijn om zo over haar te praten...
Dido en goed gesprek? Sinds wanneer?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:33 schreef VirtualPOM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |