CC heeft haar zak met slotjes al in de aanslag:quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Onzinreacties kunnen achterwege blijven.
TS mag tegelijkertijd ook reageren op vragen die worden opgeworpen.
Anders zie ik dit topic slechts een kort leven beschoren.
Praktijkonderwijs is voor randdebielen, derhalve snap ik heel goed dat TS daar geen zin in heeft, blijkens zijn redelijk geformuleerde verhaal is zijn niveau ook te hoog daarvoor. Jongen, doe jezelf een lol en probeer op alle mogelijke manieren op een fatsoenlijke school te komen, ik zou zeggen neem gewoon eens contact op met een school, wie weet kunnen ze je verder helpen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:06 schreef mgerben het volgende:
[..]
CC heeft haar zak met slotjes al in de aanslag:![]()
Ok dan, TS. Wat is er mis met die ICT stage bij die Fok! Forum kennis?
Als die docent zegt dat je een stage moet vinden, waarom dan niet die? Dan kun je in elk geval zeggen dat je er een gevonden hebt.
En hou oud ben je eigenlijk???
Je knutselt aan brommers -> dus boven de 16
Maar je hebt te maken met leerplicht (heb je die tot je 18??)
Ik heb nog nooit met praktijkonderwijs te maken gehad, zijn er geen verschillende richtingen/niveaus?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Praktijkonderwijs is voor randdebielen,
Je hebt VMBO en daaronder hangt praktijkonderwijs. Dat is voor mensen die eufemistisch gezegd niet zo goed kunnen leren. En je kunt wel iets af leiden uit een post. Op het praktijkonderwijs kunnen ze geen coherent verhaal schrijven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met praktijkonderwijs te maken gehad, zijn er geen verschillende richtingen/niveaus?
Verder denk ik dat het moeilijk is is om iemands prestatieniveau aan een post af te leiden, maar dat terzijde.
ts is verdwenen geloof ik.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:38 schreef tonks het volgende:
Nee dat zie je fout, jij hebt je leven verpest door te denken dat je oude stage plek te goed voor je was. dat jij te goed was voor je stageplek
Dus zou hij niet naar een elitaire omhooggevallen corpsbal moeten luisteren maar praktijsonderwijs volgen. Zo ongeveer de enige kans voor hem om een diploma te halen. Daarna kan hij naar het ROC..quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hebt VMBO en daaronder hangt praktijkonderwijs. Dat is voor mensen die eufemistisch gezegd niet zo goed kunnen leren. En je kunt wel iets af leiden uit een post. Op het praktijkonderwijs kunnen ze geen coherent verhaal schrijven.
Dat loopt niet zo lekker begrijp ik eerlijk gezegd, verder veroorzaakt mijn schrijfstijl jeuk vermoed ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dus zou hij niet naar een elitaire omhooggevallen corpsbal moeten luisteren maar praktijsonderwijs volgen. Zo ongeveer de enige kans voor hem om een diploma te halen. Daarna kan hij naar het ROC..
acné..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat loopt niet zo lekker begrijp ik eerlijk gezegd, verder veroorzaakt mijn schrijfstijl jeuk vermoed ik.
waarom zou vmbo dan wel lopen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat loopt niet zo lekker begrijp ik eerlijk gezegd,
geen jeuk hierquote:verder veroorzaakt mijn schrijfstijl jeuk vermoed ik.
14.gifquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:20 schreef jiigg het volgende:
Ok heb een goed gesprek gehad met de docenten + die gare klote docent, We zijn met het volgende punt overeen gekomen: Krijg 3 maanden 'vrij' om me eigen voor te bereiden voor de ROC na 3 maanden ga ik naar het ROC en pak ik mijn leventje weer op
Kan je geen antwoord geven op al die vragen in dit topic?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:20 schreef jiigg het volgende:
Ok heb een goed gesprek gehad met de docenten + die gare klote docent, We zijn met het volgende punt overeen gekomen: Krijg 3 maanden 'vrij' om me eigen voor te bereiden voor de ROC na 3 maanden ga ik naar het ROC en pak ik mijn leventje weer op
Waarom zou deze dicht moeten naar jouw mening?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:20 schreef avotar het volgende:
Ze laten ook iedereen topics openen hier he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |