quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:18 schreef Rechtser het volgende:
225.000 euro voor een proefproject voor hulp aan allochtone homo's, lesbo's en biseksuelen.
Rotterdam krijgt een proefproject voor hulp aan allochtone homo's, lesbo's en biseksuelen.
Het project is vooral bedoeld voor zogeheten dubbelbinders. Dat zijn mensen die hun seksuele voorkeur niet kunnen verenigen met hun geloof of cultuur.
Het ministerie van Volksgezondheid trekt 225.000 euro uit voor het project, dat 3 jaar duurt.
Bron: http://www.tvrijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=32045
.
Zo te zien behoor jij niet tot die groep.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef Speed-Addicted het volgende:
Ondertussen ligt de hardwerkende burger krom
Goed punt. Maar mensen denken altijd voor een ander te moeten werken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
mensen het gaat hier om 225.000 euro. dat is helemaal niet zoveel geld.
ik vrees dat het woord allochtoon in combinatie met homoseksualiteit bij sommigen onterecht wat alarmbellen doet rinkelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Goed punt. Maar mensen denken altijd voor een ander te moeten werken.
Wat natuurlijk ook zo is. Is nooit anders geweest en zal ook nooit anders worden.
De miljoenen 65+ die maar niet dood gaan bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:24 schreef Speed-Addicted het volgende:
De multiculturele samenleving breekt ons zorgstelsel af, hier weer een voorbeeld van geld verkwisting.
Om te kotsen!!!!!!!!!!!! Ondertussen ligt de hardwerkende burger krom om al deze kansloze stakkers een luizen leventje te geven. Parasieten zijn het. Helaas ik heb er geen andere woorden voor.
Niks mis met wat ongegronde vreesch zo nu en dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat het woord allochtoon in combinatie met homoseksualiteit bij sommigen onterecht wat alarmbellen doet rinkelen.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Niks mis met wat ongegronde vreesch zo nu en dan.
Die 65 plussers hebben wel netjes hun premies afgedragen en hard gewerkt voor de vrijheid en de rechten die we vandaag de dag hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:50 schreef DjDev het volgende:
[..]
De miljoenen 65+ die maar niet dood gaan bedoel je?
je geeft zelf al de noodzaak aan van een dergelijke proef. als dit het gevolg (direct of indirect) is van een tweede submission, dan hoop ik dat aha er nog veel meer maakt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
Het begrip Allochtonen kan je in deze bijna vrij vertalen naar moslims. 225.000 die r toebesteed zijn aan allochtone homo's die niet door de achterlijke islamitische cultuur worden geaccepteerd.
Volgens mij houdt jij wel van ongefundeerde uitspraken op z'n tijd he?quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Die 65 plussers hebben wel netjes hun premies afgedragen en hard gewerkt voor de vrijheid en de rechten die we vandaag de dag hebben.
Allochtonen komen hier ongeschoolt binnen en zijn aanvoerder in de statistieken als het gaat om criminaliteit cijfers, gebruik van gemeensschap gelden. vervolgens durven ze ook nog eens gebeds huizen te eisen, en wie betaald dat allemaal.
Oh. Hou je nu je bek weer ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:03 schreef Speed-Addicted het volgende:
Totaal zinloos dit project. Geld verkwisting! Geef dat geld verdomme aan ouderen in verpleegtehuizen die ondervoed weg liggen te rotten in verzorgingstehuizen.
Er is al genoeg geld gestort in de bodemloze put die multuculturele samenleving heet en dan met name op het islamitische vlak.
Cool, Michiel Smit heeft ook een FOK!-account.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Die 65 plussers hebben wel netjes hun premies afgedragen en hard gewerkt voor de vrijheid en de rechten die we vandaag de dag hebben.
Allochtonen komen hier ongeschoolt binnen en zijn aanvoerder in de statistieken als het gaat om criminaliteit cijfers, gebruik van gemeensschap gelden. vervolgens durven ze ook nog eens gebeds huizen te eisen, en wie betaald dat allemaal.
Ze zijn te beroerd om een steentje bij te dragen, het enigste wat ze kunnen is hun handje ophouden en huilen dat ze het zo slecht hebben hier. Het ergste is dat ze nog gehoor krijgen ook
Het begrip Allochtonen kan je in deze bijna vrij vertalen naar moslims. 225.000 die r toebesteed zijn aan allochtone homo's die niet door de achterlijke islamitische cultuur worden geaccepteerd.
Het is overigens bewezen dat een gemiddelde allochtoon de maatschappij alleen maar geld kost ipv oplevert (bron heb ik zo snel niet bij de hand)![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nee, die 65 plussers hebben betaald voor de 65 plussers voor hen, de werkenden betalen nu de AOW, niet de 65 plussers.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:59 schreef Speed-Addicted het volgende:
Saudi Arabie en andere MO landen. Maar dat mag van jou vast ook niet.quote:Allochtonen komen hier ongeschoolt binnen en zijn aanvoerder in de statistieken als het gaat om criminaliteit cijfers, gebruik van gemeensschap gelden. vervolgens durven ze ook nog eens gebeds huizen te eisen, en wie betaald dat allemaal.
Het overgrote deel werkt gewoon, het grootste gehuil komt van lui zoals jijquote:Ze zijn te beroerd om een steentje bij te dragen, het enigste wat ze kunnen is hun handje ophouden en huilen dat ze het zo slecht hebben hier. Het ergste is dat ze nog gehoor krijgen ook
Oh ja natuurlijk, alsof antiliaanse homo's wel geaccepteerd worden, laat mij niet lachen, als er een macho cultuur is dan is die het wel.quote:Het begrip Allochtonen kan je in deze bijna vrij vertalen naar moslims. 225.000 die r toebesteed zijn aan allochtone homo's die niet door de achterlijke islamitische cultuur worden geaccepteerd.
Zoek het eens op, zou ik zeggen.quote:Het is overigens bewezen dat een gemiddelde allochtoon de maatschappij alleen maar geld kost ipv oplevert (bron heb ik zo snel niet bij de hand)
grinnek.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Pas maar op, Speed-Addicted. Anders breek ik een keer in in jouw huis en steel ik je Pim Fortuyn dekbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |