abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 15:52:36 #1
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_32481702
Vanaf 's ochtends half negen tot een uur of drie is er nu al een aantal dagen op rij een bladblazer bezig onder mijn raam. Naast de ENORME herrie die hij veroorzaakt, stinkt het in mijn kamer ook naar "benzine" van dat apparaat (hij is de helft van de tijd onder mijn raam bezig; ik woon op de tweede verdieping). Slapen lukt niet en leren al helemaal niet door het constante gebroem (sommige ganggenoten krijgen zelfs hoofdpijn van het geluid). Die bladblazer begint meestal eind oktober en gaat door tot begin december (hij werkt dan 2 á 3 dagen p/week).

De bladblazer is bezig in opdracht van de beheerder van het pand en ik snap best dat hij dit werk moet doen, maar om de beheerder een beetje te stangen, vraag ik mij af of er een wetsartikel bestaat die bovenstaande gang van zaken verbiedt, zodat ik daarnaar kan verwijzen in een brief die ik hem ga sturen . Weet iemand of de wet hier wat over zegt?

Bij voorbaat dank!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  dinsdag 22 november 2005 @ 16:15:51 #2
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_32482303
T lijkt me niet, de tijd waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd zijn ook niet onredelijk, verspilde moeite dus.
pi_32483964
Hoogeveldt? Vrij kansloos om er iets tegen te doen.. Ik heb dat vorig jaar ook geprobeerd omdat tentamens leren nou niet echt lekker gaat met zo'n ding. De suggestie van de beheerder was dat ik dan maar fijn met een bladharkje aan de gang moest gaan en als dat goed ging, waren we een week van de blazer af
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_32484191
Je zou ook een baan kunnen zoeken, zodat je niet de hele dag thuis zit te etteren.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:05:26 #5
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_32484992
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:27 schreef nectarientje het volgende:
Hoogeveldt? Vrij kansloos om er iets tegen te doen.. Ik heb dat vorig jaar ook geprobeerd omdat tentamens leren nou niet echt lekker gaat met zo'n ding. De suggestie van de beheerder was dat ik dan maar fijn met een bladharkje aan de gang moest gaan en als dat goed ging, waren we een week van de blazer af
Albertinum, daarachter .
Maar goed, jullie beheerder denkt dus net zo goed mee als die van ons...
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 17:37 schreef Arnold_fan het volgende:
Je zou ook een baan kunnen zoeken, zodat je niet de hele dag thuis zit te etteren.
Ik werk alleen in het weekend. Doordeweeks wil ik kunnen leren en dat gaat zo niet erg fijn...
ik zou natuurlijk naar de uni kunnen gaan, maar daar word je ook meestal gestoord.
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  woensdag 23 november 2005 @ 07:48:37 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32499503
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 18:05 schreef yozd het volgende:

[..]
ik zou natuurlijk naar de uni kunnen gaan, maar daar word je ook meestal gestoord.
Watn daar lopen ze ook met bladblazers?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')