De klant moet er zelf om vragen, en wij doen dan een voorstelquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:39 schreef ToT het volgende:
Bieden jullie dat uit jullie zelf aan, of moet de klant er echt om vragen?
Naja, dat het niet een hele respectabele manier van zakendoen is kan wel kloppen. Maar dat maakt het nog niet hun schuld.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:46 schreef ToT het volgende:
Ik dus niet. Sowieso vind ik het vaag dat je er meteen weer voor een jaar aan vast zit. Je telefoonlijn kun je ook met een maand opzeggen, waarom dit dan niet?
toch eens beter de AV's lezen dan. Ik heb het vandaag nog gelezen in de AV van Vodafone.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:53 schreef ToT het volgende:
Ik heb werkelijk nog nooit eerder meegemaakt dat die termijn zo lang was en dat je er meteen weer voor een jaar aan vast zat, niet met Internet abo's, niet met GSM abo's of wat dan ook.
Hmm heb net even gekeken naar de AV van Vodafone. Er staat nergens dat het voor weer een jaar door gaat maar voor onbepaalde tijd (artikel 4). Een opzegtermijn is er natuurlijk wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
toch eens beter de AV's lezen dan. Ik heb het vandaag nog gelezen in de AV van Vodafone.
Trouwens, als je contract nog loopt bij alle GSM providers, mag je alle maanden gaan betalan dat je contract nog doorloopt als je wilt opzeggen. Pas als je contract vrij bent heb je een opzeg termijn van 3 maanden
niet dat je veel keus hebt ofzo...-O-quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef Gunner het volgende:
Waarom? je bent er anders mee acoord gegaan met de algemene voorwaarden, dus achteraf kletsen is niet echt zinvol
Als je dat niet wilt, zal je voor aankoop de AV's moeten checken. Ga je daar niet mee accoord, ga dan niet in zee met zo'n bedrijf. sim-pelquote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef Xcalibur het volgende:
niet dat je veel keus hebt ofzo...-O-
als bedrijf maak je er geen vrienden mee iig, niet wat je noemt netjes zakendoen
Zijn ze toch nog redelijk klantvriendelijk dan. Genoeg bedrijven die ijskoud "nee" zeggen. Anyway, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef ToT het volgende:
Ne mar wat ik bedoel is dus dat als je het niet 3 maand van te voren opzegt, dat het autmatisch een jaar wordt verlengd, zonder mogelijkheid het tussendoor op te zegen, en dat vind ik dus totaal onredelijk.
Ayway, flink van je af zeiken helpt gelukkig wel, want ik open net een brief van het bedrijf, waarin staat dat ze het alsnog over 2 maand zullen beëindigen, in plaats van over 14 maand!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |