4 jaar geleden heb ik een huisalarm aangeschaft, althans je kreeg er eentje gratis als je een 3-jarig abonnement afsloot. Dit beviel me goed, dus heb ik het na 3 jaar gewoon door laten gaan.
Nu wil ik binnenkort mijn huistelefoonlijn er uit gooien, want dat is me gewoon veel te duur en ik bel toch bijna alleen met mijn mobiel. Zonder de telefoonlijn heb ik ook niks aan mijn abonnement bij het beveligingsbedrijf, dus wil ik die ook opzeggen. Het contract loopt tot 26 januari 2005, maar nu komt het leuke: ik heb 14 november een brief gestuurd met het verzoek om het abonnement te beëindigen, maar wat krijg ik terug? Een brief die mij er aan herinnert dat je het minimaal 3 maand van te voren moet opzeggen, anders wordt het automatisch weer met een jaar verlengd!!!
Aangezien er minder dan 3 maand zit tussen 14 november en 26 januari, concluderen ze dat ik er dus tot 26 januari 2007 aan vast zit!!!!
Is er nog een manier om hier onderuit te komen? Ja een contract is een contract, maar ik vind dit echt ronduit belachelijk! Fucking kleine lettertjes ook......3 maand van te voren opzeggen, anders wordt het met een jaar verlengd......
![]()
Ik heb ze al enkele pissige mailtjes gestuurd, maar daar reageren ze dus niet op.
[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 22-11-2005 22:51:44 ]