quote:De 28e wat?
Op maandag 16 juli 2001 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Zaterday de 28e it is...
quote:de 28e dag van de maand denk ik
Op vrijdag 17 augustus 2001 01:56 schreef SunChaser het volgende:[..]
De 28e wat?
quote:Ja die kennen we. En dan komen we met allemaal leuke spannende grappige ideeen, gaan iedereeen zeker weer liever in zo'n suffe stoffige lunchroom in de buurt van het CS zitten omdat "dat makkelijker" is. Pfff waarom spreek je dan in in A'dam af !
Op vrijdag 26 november 1999 19:35 schreef Beertje66 het volgende:
<P>Programma : Ideeën zijn welkom!<P>
OK, laatste keer dat ik een goed idee opper:
Zondagmiddag, dak van het NEMO (New Metropolis) als het mooi weer is. En voor de sufferdjes onder jullie: da's ook nog heeeel dicht bij het CS!
quote:Misschien kunnen jij en ik even bij mij thuis afspreken
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:42 schreef Aneurism het volgende:
Wrom niet in het vondelpark
quote:Nee hoor, wees niet bang
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:59 schreef Aneurism het volgende:
Was jij vrijgezel dan? [afbeelding]
quote:Hey, wist niet dat het dak ook geopend is voor publiek. Rolt je biertje dan niet naar beneden?
Op dinsdag 21 augustus 2001 16:34 schreef Manono het volgende:
Zondagmiddag, dak van het NEMO (New Metropolis) als het mooi weer is.
Nee 't zijn hele brede treden en ze hebben er zitzakken en tafeltjes neergezet. Muziekje erbij en je lounged met fenomenaal uitzicht. Publiek a la Club de Ville feesten. 5,-entree.
quote:Maar op een gewone meeting komen ook stelletjes of mensen die bezet zijn. Er moet wel een béétje kans zijn, hè?
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:05 schreef Svart Rose het volgende:
Op zich wil ik best komen, mits het vrijgezel zijn niet voorop staat. Het moet geen dating meeting worden. Gewoon leuk met elkaar kletsen enzo, zoals op elke meeting. Maarja, dan kan je er net zo goed een gewone meeting van maken natuurlijk...
Ben al een keer voor een schoolproject op het dak van NeMo geweest, er is plaats zat en je rolt er niet zomaar van af hoor. Het is wel wat winderig daar boven.
quote:Dat is waar. Van te voren wel uit gaan zoeken hoe de gene die komen op het forum zijn he'! En dan hopen dat hij/zij IRL ook leuk is
Op dinsdag 21 augustus 2001 21:52 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Maar op een gewone meeting komen ook stelletjes of mensen die bezet zijn. Er moet wel een béétje kans zijn, hè?
Maarja... voorop moet staan dat het voor de lol is. Het zou ook verkeerd zijn als je er helemaal voor gaat. Want dat kan wel eens helemaal verkeerd aflopen.
Lijkt me heel vermakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |