abonnement Unibet Coolblue
pi_164797
In de topic 'Interessant misschien?' zijn we al begonnen met plannen maken voor een Fok! meeting.
Even een en ander op een rijtje:

Plaats       : Amsterdam
Datum       : Daar moeten we het nog over hebben!
Begin        : 11:00 uur (of 21:00) - dan kan iedereen met het OV komen!
Einde         : 21:00 uur (of 7:00)- je kan natuurlijk ook eerder weggaan (alleen gaat dat voor 7:00 wat moeilijker)
Verzamelen: Meetingpoint Amsterdam CS

Programma : Ideeėn zijn welkom!

Wie gaat er allemaal mee?

Zeker        : Beertje66

Niet zeker : Oxazepam
RUsaneIam

Zeker niet : Dat is niet belangrijk!


Heb je ook zin om mee te gaan of heb je leuke ideeėn, laat het hier dan weten.

Grx, Maarten


------------------
33 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.

[Dit bericht is gewijzigd door Beertje66 (Datum 27 November 1999).]

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_164798
De schrik was groot toen ik zag dat ik meeging, mag ik daar zelf ook wat over zeggen of geldt mijn stem niet meer?

  vrijdag 26 november 1999 @ 20:02:00 #3
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164799
Zoals ik al zei, ga ik alleen mee als Jumparound ook komt! (Het klonk in mijn vorige post een (beetje) cynisch, maar ik wilde expres een beetje provocerend overkomen in de hoop dat hij zou reageren (maar hij heeft het waarschijnlijk te druk met het BB-forum))

Of RUsaneIam mee wil doen weet ik niet, want ik had eigenlijk min of meer voor hem bepaald dat hij zou komen! (Volgens mij zegt hij ALLES met een cynische ondertoon (of niet S?))

Beertje, als je je vasthoudt aan deze tijden, kom ik in elk geval niet (ook niet als Jumparound wel komt), ik vind dat namelijk niet echt ideale tijden. Ik ben meer een avond- nachtmens.

De plek vind ik wel ideaal!

Waarom mogen er eigenlijk alleen maar vrijgezellen komen?

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_164800
quote:
op 11-26-1999 om 07:55 PM schreef RUsaneIam het volgende:
De schrik was groot toen ik zag dat ik meeging, mag ik daar zelf ook wat over zeggen of geldt mijn stem niet meer?



Maar natuurlijk! Dan heb ik het een beetje verkeerd begrepen. Ik dacht dat jij ook wilde gaan!

quote:
op 11-26-1999 om 08:02 PM schreef Oxazepam het volgende:
Of RUsaneIam mee wil doen weet ik niet, want ik had eigenlijk min of meer voor hem bepaald dat hij zou komen! (Volgens mij zegt hij ALLES met een cynische ondertoon (of niet S?))

Nu weet ik ook wie daar dan schuldig aan is

quote:
Beertje, als je je vasthoudt aan deze tijden, kom ik in elk geval niet (ook niet als Jumparound wel komt), ik vind dat namelijk niet echt ideale tijden. Ik ben meer een avond- nachtmens.

En de tijden tussen haakjes dan?

quote:
Waarom mogen er eigenlijk alleen maar vrijgezellen komen?

Tja, ik dacht dat dat wel leuk zou zijn... maar we kunnen er natuurlijk ook een 'gewone' meeting van maken.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  zaterdag 27 november 1999 @ 14:28:00 #5
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164801
Nou zo te zien ga je alleen Beertje! Da's wel makkelijk, kun je de tijden helemaal zelf bepalen, kun je afspreken waar je wil en als het niet gezellig is ga je gewoon weer weg, toch?

Waarom ga je niet gewoon met de BB-gang mee?

[Dit bericht is gewijzigd door Oxazepam (Datum 27 November 1999).]

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_164802
a) Omdat ik vanavond al iets heb...

b) Ik zit al zo lang niet meer op het BB forum (ja,ja, ik weet dat het er nu 2 zijn), dus weet ik niet wie daar nu allemaal zitten...

... en trouwens, ik denk dat het er wel heel veel gaan worden die vanavond gaan... of niet?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  zondag 28 november 1999 @ 14:40:00 #7
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164803
Beertje, ik denk dat je het toch iets aantrekkelijker moet maken voor de mensen!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  zondag 28 november 1999 @ 19:05:00 #8
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164804
Beertje, ik heb geprobeerd wat BB-ers hierna toe te sturen, dus ik ben benieuwd!
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_164805
Grandioos Oxazepam! Ik heb al iemand die via ICQ heeft laten weten dat ie ge-interesseerd is. Alleen heb ik vergeten te vragen of ik hem in het lijstje kan zetten.

Overigens - de meeting kan pas na het jaarswisseling plaats vinden...
Is de eerste zaterdag van 2000 misschien een goed idee... kunnen we er gelijk een nieuwjaarsreceptie van maken

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:53:00 #10
1542 Ludo
Still YF&S
pi_164806
nou, 't loopt al storm
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  Redactie Frontpage dinsdag 30 november 1999 @ 20:51:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_164807
Ik heb het even opgezocht in het groene boekje, maar het moet toch echt kattenkwaad zijn.
  woensdag 1 december 1999 @ 12:19:00 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_164808
ik lees het net, zometeen mijn reactie
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 2 december 1999 @ 00:47:00 #13
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164809
Jumparound, die reactie van jou laat zeker nog wel even op zich wachten?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  donderdag 2 december 1999 @ 11:39:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_164810
Ja, ik denk het niet, maar wie ging nou waar naar toe?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 2 december 1999 @ 15:20:00 #15
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164811
Wat denk je niet?

Wat bedoel je met: 'Wie gaat waar naartoe?'

Ik ben eigenlijk alleen maar mensen aan het 'ronselen' voor Beertje66 (Maartijn, Martin??), omdat ik het zielig voor hem vind als er niemand met hem mee wil gaan. Zelf ga ik niet, maar wel als jij komt, want ik vind je wel een schattig jochie! Beertje is niet echt mijn type (sorry!) en RUsaneIam ken ik, dus om hem te ontmoeten hoef ik niet speciaal naar zo'n meeting.

Ik ben benieuwd!!!

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_164812
Ken jij mij, ik ken mezelf niet eens
pi_164813
Misschien kunnen jullie vanuit die meeting
het BB-huis bestormen.
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:11:00 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_164814
Nou Oxazepam, stuur maar een icq`tje, dan zien we wel, of beertje66, dan kom ik er wel achter of ik ga of niet.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:11:00 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_164815
Nou Oxazepam, stuur maar een icq`tje, dan zien we wel, of beertje66, dan kom ik er wel achter of ik ga of niet.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:24:00 #20
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_164816
Ik heb geen icq en ik wil geen icq, is gewoon e-mailen ook goed???
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_164817
quote:
op 12-03-1999 om 11:36 AM schreef swiebertje het volgende:
Misschien kunnen jullie vanuit die meeting
het BB-huis bestormen.

Dag Sinterklaasje, daaaaaaaaag, daaaaaaaaaag!

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  Redactie Frontpage woensdag 8 december 1999 @ 21:35:00 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_164818
Beertje66 heeft zijn foto vervangen: ipv een vrolijk kijkende jongen (30+) staat er nu een zielig kijkende beer met een pleister. Volgens mij gaat het niet goed met beer. Zingt nu ook al sinterklaasliedjes op 8 december.
pi_164819
quote:
op 12-08-1999 om 09:35 PM schreef SunChaser het volgende:
Beertje66 heeft zijn foto vervangen: ipv een vrolijk kijkende jongen (30+) staat er nu een zielig kijkende beer met een pleister. Volgens mij gaat het niet goed met beer. Zingt nu ook al sinterklaasliedjes op 8 december.

Is er niet zo'n ziekenhuis/oplap-kliniek voor teddyberen? Misschien wat voor beertje.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_164820
quote:
op 12-12-1999 om 01:50 AM schreef Isabeau het volgende:
Is er niet zo'n ziekenhuis/oplap-kliniek voor teddyberen? Misschien wat voor beertje.


Als dat er is, dan is er maar 1 plek waar zo'n maf iets kan staan, en dat is in Hollywood. Voor elke gekke zomaar in de business gerolde snuivende filmmiljonair met een afwijking hebben ze daar wel een winkel o.i.d. waar ie al zijn verdiende geld lekker zinloos in kan uitgeven.

Is nu de vraag of dat voor Beertje Rendabel is......

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Redactie Frontpage zondag 12 december 1999 @ 09:30:00 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_164821
Beer wil helemaal niet naar Hollywood, beer wil naar Amsterdam met een groep fokkers. Maar met de aanmeldingen loopt het niet erg storm. Ik ben persoonlijk meer in voor de prive-dates, zeg maar met 1 vrouwelijk persoon. Weet zelfs al wie ik daarvoor zou kiezen. Dus helaas, niet met beer. Hoop wel dat ie er nog een beetje de humor van inziet, want ik heb m hier al 2 weken niet meer gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')