GROOT NIEUWS: Zodra Dido de deur van het BB-huis achter zich dichttrekt is ze Roel vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:17 schreef farceman het volgende:
GROOT NIEUWS: Dido wil mee op wereldreis met Roel!!!!
Ja en Roel wou met haar gaan samenwonen in Heemstedequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:17 schreef farceman het volgende:
GROOT NIEUWS: Dido wil mee op wereldreis met Roel!!!!
Zou leuk zijn als de regie een notebook naar binnen schuift waar de bewoners even lekker de topics van Fok kunnen door lezen. Gewoon even een kwartiertje surfen op Fok. Hoeven ze zich ook niet meer af te vragen hoe ze over komen op TV.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
[..]
het zou zo leuk zijn als ze die smoelenboektopics ooit onder ogen krijgt
Wie?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben het nu over de smoelen van Nathalie
Dus ze weet dat ze die gekke bekken trekt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naat zelf met Lieske en Rob volgens mij.
Lieske staat onder de douchequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Regie van stream 1 en 2 .... WAKKER WORDEN!!!!!!!!!
?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp nu dat Nathalie morgen ook niet gaat helpen schillen
Nee hoor. Die is aan de klets met Nathalie in de woonkamer.quote:
DBK syndroom rob en joost zitten daarnuquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:24 schreef scanman01 het volgende:
Regie van stream 1 en 2 .... WAKKER WORDEN!!!!!!!!!
Lieske zit nog steeds te lullen met NatteLie in de woonkamer geloof ik hoor.quote:
Tis gewoon een smoes je kan gewoon op een kruk zittend aardappel schillen.quote:
van mij mag ze gaan douche ik ben er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Die is aan de klats met Nathalie in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |