Kunnen ze het bos weer inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:02 schreef koston het volgende:
Edit: Zou dat trouwens betekenen dat de Rus/Tsjechoslowaat terugkomt?
seizoen 1 is deze foto van.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:16 schreef Posdnous het volgende:wat is Tony mager op die laatste foto.
Gokje dat ie in het begin van seizoen 6 weer met z´n gare kop de krant gaat oprapen voor z´n huisquote:
Dat dacht ik ook al omdat mijn held Big Pussy er nog bij staat.quote:
Dat hoop ik dus ook. Anthony Junior die z'n pa dwars gaat zitten in zijn andere "familie"quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij heeft inderdaad een dikke bling in in die trailer. Ik hoop zo dat hij z'n pa enigszins achterna gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Mwoa, mij niet "Sopranos-achtig" genoeg. Ik denk bij een Sopranos badjas aan zo'n zwarte met goude randjesquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Mwoa, mij niet "Sopranos-achtig" genoeg. Ik denk bij een Sopranos badjas aan zo'n zwarte met goude randjes
Openhangend en dan zo'n wit hempje eronder, dat is pas Tony Soprano-stijlquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n witte aan als hij 's morgens de krant gaat halen?
Seizoen 4 is afgelopen ze gaan dit jaar denk ik seizoen 5 uitzenden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:50 schreef augurkenkoning het volgende:
Welk seizoen kijken we nu eigenlijk op tv?
Helemaal waar maar toch vind ik het niet passen bij het stereotype "maffia vent". Paulie Walnuts had in seizoen 1 ook een witte badjas aan. Maar het is een bepaald beeld dat ik hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Hij heeft toch zo'n witte aan als hij 's morgens de krant gaat halen?
Hoeveel kost ie en waar kun je em kopen!quote:
Ja, ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef dvdfreak het volgende:
je kan tegenwoordig op internet t-shirts ontwerpen en laten afdrukken en ik wil zo'n Bada bing tshirt ontwerpen en laten afdrukken.Ik weet niet of er meer mensen zijn die interesse hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |