ind eerst downloaden en dan alsnog op dvd zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Steeven het volgende:
Nou, ik weet wel dat ik als een gek die nieuwe episodes ga downloaden als ze zijn uitgezonden. Het duurt toch nog 28 jaar voor er uberhaupt een DVD box uitkomt hier (die ik toch wel ga kopen, anders is mijn verzameling incompleet).
Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.quote:
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Seizoen 4 is helaas afgelopen op televisie. Voor de mensen die de seizoenen niet op DVD hebben zal het dus een tijdje wachten worden op het vijfde seizoen.
Juistemquote:Op woensdag 28 december 2005 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en daar is maar 1 ding aan te doen: alle seizoenen op dvd kopen![]()
wtf pakt telefoon gids voor gekken kliniek je sopranos dvd's van de hand doen is die kerel wel goed bij zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:50 schreef fratsman het volgende:
In V&A zit er eentje die al z'n boxen, ja je leest het goed, AL z'n boxen van de hand doet.
Ik heb al gezegd dat TS gek geworden was, maar ja...
roflquote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...quote:Op donderdag 29 december 2005 23:28 schreef Steeven het volgende:
[..]
rofl. Zo doe ik ook al altijd tegen andere mensen, en mensen die het herkennen doen dan ook mee
.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:23 schreef fratsman het volgende:
Sopranos boxen verkopen is zowiezo heiligschennis.
Ooooowww!!!! zou Tony zeggen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 23:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik merk zelf ook dat ik het steeds meer doe...Gelukkig zijn er weinig mensen (op m'n broertje na) die het herkennen.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dragen jullie ook zo'n trainingspak?
![]()
Ik zeg wel eens 'hoooooo' als iemand een rare opmerking maaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik betrapte mezelf sinds ik sopranos keek op het stopwoordje: ach, fuck it
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:26 schreef planethugo het volgende:
hoezo tv heeft geen invloed op het gedrag van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |