Maar die kun je niet naar NL laten vliegen zeker?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Posdnous het volgende:
Die badjas is gewoon op de HBO-Sopranos site te vinden, net als koffiebekers enzo. maar niet echt hele toffe dingen.
zou me verbazen als t seizoen anders begintquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
Gokje dat ie in het begin van seizoen 6 weer met z´n gare kop de krant gaat oprapen voor z´n huis![]()
elk seizoen begon zo behalve 5 omdat tony toen niet meer thuis woondequote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou me verbazen als t seizoen anders begint
Ondersteund door de muziek; ''P.I.L. - World Destruction'' is dat inderdaad een geweldig shotquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou me verbazen als t seizoen anders begint
ja daarom, dus ik denk (en hoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:42 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
elk seizoen begon zo behalve 5 omdat tony toen niet meer thuis woonde
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ondersteund door de muziek; ''P.I.L. - World Destruction'' is dat inderdaad een geweldig shot
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef wlsandman het volgende:
The Sopranos leggen het bijltje erbij neer
![]()
seizoen zeven wou hbo hebben maar chase niet is gewoon een compromis dus feitelijk gewoon een mini seizoen er bijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef HAL9000S het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij 8 bonusafleveringen?
Ja precies, maar misschien was het niet officieel bevestigd ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:38 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuws was lang bekend dat er een 6de seizoen +bonus afl zou worden uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |