quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:52 schreef Winkelmander het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mij hoeft zoiets niet echt een bedoeling of betekenis te hebben... gewoon voor de lol is al goed genoeg...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:02 schreef teknomist het volgende:
Beetje variatie kan geen kwaad..
Maar wat nu precies de bedoeling ervan is..
3 regenbuitjes kosten niet zo veel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef Pikkebaas het volgende:
En wie mag weer betalen voor het verwijderen ?
Nee klopt, ik vind die bovenste erg vet. Ik vroeg het me alleen af...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:04 schreef Fool het volgende:
[..]
Van mij hoeft zoiets niet echt een bedoeling of betekenis te hebben... gewoon voor de lol is al goed genoeg...
Inderdaad, wijquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Werkverschaffing.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Onzin, oprotten met die kansloze zooi. Die kerel moeten ze opsporen en een boete laten betalen !!quote:
mensen eens beter laten opletten naar wat er allemaal op straat te zien is, ze anders laten kijken naar dingen, mensen laten lachen misschien... genoeg?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ja en wat willen ze ons ermee leren?
die gozer van kankerkachel mag ze verwijderen. dan levert hij toch nog een bijdragen aan de samenlevingquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Heb je geen gevoel voor humor ofzo? Dit voel je echt niet in je portemonnaie hoor. Een samenleving dat keihard de regels naleeft is geen prettige samenleving om deel van uit te maken. Een ludieke actie op zijn tijd moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Onzin, oprotten met die kansloze zooi. Die kerel moeten ze opsporen en een boete laten betalen !!
Dude, als heel de wereld net zo zuur was als jij bent...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Onzin, oprotten met die kansloze zooi. Die kerel moeten ze opsporen en een boete laten betalen !!
het si dat je het zelf zegt, maar een ouwe lul ben je idd wel een beetje ja...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:08 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
als het van een individu is het hartstikke leukquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef Winkelmander het volgende:
[..]
mensen eens beter laten opletten naar wat er allemaal op straat te zien is, ze anders laten kijken naar dingen, mensen laten lachen misschien... genoeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |