FOK!forum / Gadgets, Video & HiFi / Go Creative !!!
#ANONIEMdinsdag 22 november 2005 @ 12:48
Woei!

Up voor Creative!

Het zat zo: Ik had een 2e handse Zen Micro gekocht, had geen aankoopbon en geen doos ( stom stom stom ik weet t ) Maargoed, het apparaatje werkte als een tiet, was goedkoop dan nieuw ( hollander ) en was 2 weken oud. Alles goed en wel totdat:

Sinds een weekje bleef hij hangen bij het beginlogo en ik kon dus niet meer muziek luisteren ( aaaah ) ik gepoogd om het apparaat aan de gang te krijgen ( hard reset, firmware veranderen, etc ) niks werkte. Vandaag zette ik het apparaat weer aan en toen deed hij niks meer Ik dacht daar gaan mn centjes, had ik m maar nieuw gekocht dan had ik nog garantie gehad, wat ben ik een droplul

( Ik geef toe, dit was echt te verwachten, vooral met mijn geluk -_-, en ik had m ook gewoon nieuw moeten kopen, of een aankoopbewijs moeten vragen, ga niet schelden wat voor een droplul ik ben, want ik weet het zelf ook wel )

MAAR!

Toen dacht ik, he! laat ik eens bellen met creative, misschien weten zij het?

Gebeld, kreeg een man aan de lijn, hardstikke vriendelijk. Hij vroeg wanneer de speler bleef hangen en hoe en wat. Vervolgens zei ik: maar ik heb wel geen garantiebewijs meer of een doos whatsoever.

" Daar doen we niet moeilijk over, aan het serienummer te zien heeft u nog 8 maanden garantie en krijgt u dus gewoon een nieuwe "

SAY WHAT ?

Ik nogmaal: Maareuh, ik heb geen garantiebewijs meer he ?

" Nee, maar dat is niet erg, ik stuur u een email met gegevens en een adres, als u hem daar afgeeft dan heeft u, vanuit japan, binnen 10 dagen een nieuwe "

" Ow en wilt u dezelfde wit met zwarte ? Of wilt u liever een andere kleur "

Ik kon gewoon kiezen welke nieuwe ik wou !



GOOOOOOOOOO!!! CREATIVE!!!!!

voor de mensen die dit 'normaal' vinden en 'dat zijn ze verplicht' zeg ik: anders stuur je eens een pakket op met de tpg, of koop je eens iets bij dixons
Bakkiolidinsdag 22 november 2005 @ 12:52
Nou mieters!
BrauNdinsdag 22 november 2005 @ 13:04
Tof.

Ik heb er ook eentje, maar die is gelukkig nog nooit kapot gegaan.
Mikkiedinsdag 22 november 2005 @ 13:04
Jij blij
MMaRsudinsdag 22 november 2005 @ 13:13
Woww dat is wel vette shit, ik hoop dat ze dat ook met m'n iPod doen als blijkt dat die echt stuk is
Martijntjdinsdag 22 november 2005 @ 13:21
Gaaf man, echt perfect!
Klonkdinsdag 22 november 2005 @ 13:28
Dat is pas klantenservice
yosanderdinsdag 22 november 2005 @ 14:13
Nou geef ze "de warme douche" zou ik zeggen
Kinzdinsdag 22 november 2005 @ 14:46
ideale actie. klantenservice van creative hoor ik vaker erg goede en positieve dingen over.
SterkStaaltjedinsdag 22 november 2005 @ 14:49
super!
Manneke_Pilsdinsdag 22 november 2005 @ 15:01
Hopen dat 't bij mij hetzelfde loopt als mn nano kapot gaat
mcDaviddinsdag 22 november 2005 @ 16:30
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 13:04 schreef BrauN het volgende:
Tof.

Ik heb er ook eentje, maar die is gelukkig nog nooit kapot gegaan.
schroevedraaier door het display rammen! kun je een nieuwe kleur kiezen!
Doekjedinsdag 22 november 2005 @ 19:16
en heb je weer een nieuwe
ook_gekdinsdag 22 november 2005 @ 19:26
en dit is speciaal
Niks speciaals aan namellijk is bij veel merken zo
Dr_Flashdinsdag 22 november 2005 @ 20:12
Als hier nogeens iets blauws langskomt mag hij wel naar GVH
MarsXdinsdag 22 november 2005 @ 20:24
Je moet wel alleen het apperaat sturen zonder baterij en een back-up maken van je muziekbestanden die erop stonden ( ), erg aardige mensen ja, ik krijg morgen dezelfde mail

[ Bericht 16% gewijzigd door MarsX op 22-11-2005 20:33:47 ]
Qunixdinsdag 22 november 2005 @ 20:42
das klasse service !!!!
Conflictdinsdag 22 november 2005 @ 20:44
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Als hier nogeens iets blauws langskomt mag hij wel naar GVH
Geqxondinsdag 22 november 2005 @ 21:41
Dat is mooi he, garantie via servicenummer Doen ondermeer Apple en Logitech ook!
#ANONIEMdinsdag 22 november 2005 @ 21:54
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef MarsX het volgende:
Je moet wel alleen het apperaat sturen zonder baterij en een back-up maken van je muziekbestanden die erop stonden ( ), erg aardige mensen ja, ik krijg morgen dezelfde mail
Ja idd

Echt superaardig! En als ik het goed lees heb ik dalijk 1 reserverbatterij en 1 reservelader enzo Ik heb de mail met de gegevens als binnen dus als de mieters morgen naar het adres waar ik naartoe moet en dan komt het helemaal goed
Conflictdinsdag 22 november 2005 @ 22:31
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ja idd

Echt superaardig! En als ik het goed lees heb ik dalijk 1 reserverbatterij en 1 reservelader enzo Ik heb de mail met de gegevens als binnen dus als de mieters morgen naar het adres waar ik naartoe moet en dan komt het helemaal goed
Geef mij dat serienummer eens!
Dr_Flashwoensdag 23 november 2005 @ 08:53
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Conflict het volgende:

[..]

Connie!!
de_sapjewoensdag 23 november 2005 @ 11:46
wat een kutservice. moet je het helemaal gaan langsbrengen? en moet je serieus 10(!!!!) dagen wachten?
Festerwoensdag 23 november 2005 @ 14:49
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 14:46 schreef Kinz het volgende:
ideale actie. klantenservice van creative hoor ik vaker erg goede en positieve dingen over.
Nou nog goede driver support.
Voor de eerste reeks Soundblaster Platinum (kaart + 5.25" bay, toen ruim 500 gulden) zijn nooit XP-drivers uitgekomen, zodat je de MIDI en digitale uitgang weer kunt gebruiken.

Maar erg netjes hoe ze dit aangepakt hebben met je Zen.
Geqxonwoensdag 23 november 2005 @ 14:54
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:46 schreef de_sapje het volgende:
wat een kutservice. moet je het helemaal gaan langsbrengen? en moet je serieus 10(!!!!) dagen wachten?
Het is natuurlijk logisch dat een marktleider als Apple het veel beter doet, maar in mijn opinie is het een mooie prestatie dat een underdog als Creative (qua mp3-spelers dan) zijn service zó goed voor elkaar heeft
de_sapjewoensdag 23 november 2005 @ 18:28
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het is natuurlijk logisch dat een marktleider als Apple het veel beter doet, maar in mijn opinie is het een mooie prestatie dat een underdog als Creative (qua mp3-spelers dan) zijn service zó goed voor elkaar heeft
euh honderd jaar geleden toen apple nog geen marktleider was hadden ze al betere service.
#ANONIEMwoensdag 23 november 2005 @ 18:29
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef de_sapje het volgende:

[..]

euh honderd jaar geleden toen apple nog geen marktleider was hadden ze al betere service.
Je meent dit toch niet serieus of wel