Je moet zorgen dat je automatische spellingscontrole uitstaat, dan heb je geen rode strepen eronder. Dan maakt het dus niet uit. Zowel pdf als word vond ik altijd prima.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef SqueaK het volgende:
ok duidelijk...
maar is het beter als .doc of als .pdf ?
.docquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:47 schreef SqueaK het volgende:
ok duidelijk...
maar is het beter als .doc of als .pdf ?
Krijg je later de vraag of je ze ook in word formaat hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef firestorm_99 het volgende:
ik zou voor pdf gaan dan kunnen ze de layout minder makkelijk vern**ken
Hangt af van het bedrijf... is het een groot bedrijf -> PDF, is het een klein bedrijf -> .doc.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:49 schreef Keiichi het volgende:
[..]
.doc
een groot deel snapt of wilt niets weten van pdf![]()
Profi kun je ook zien als "wat een uitslover". Hoeft niet hoor. Wat ik wel vaak hoor is dat mensen het irritant vinden dat ze dan allerlei meldingen erbij krijgen dat ze hun Acrobat moeten vernieuwen enz. (Of zelfs dat ze een melding krijgen dat ze een programma moeten downloaden om het bestand te kunnen lezen en dat niet durven omdat ze denken dat ze een virus toegestuurd krijgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:50 schreef Rekkie het volgende:
PDF staat wel profi.... (iets meer als .doc that is).
Maar zoals gezegd hierboven, als bijlage is een pré
Bijna iedereen heeft wel acrobat reader dus ik zou voor een .pdf gaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:49 schreef Keiichi het volgende:
[..]
.doc
een groot deel snapt of wilt niets weten van pdf![]()
Ik ben nog nooit een bedrijf tegen gekomen wat hun sollicitanten betitelt als "uitslover"quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Profi kun je ook zien als "wat een uitslover". Hoeft niet hoor. Wat ik wel vaak hoor is dat mensen het irritant vinden dat ze dan allerlei meldingen erbij krijgen dat ze hun Acrobat moeten vernieuwen enz. (Of zelfs dat ze een melding krijgen dat ze een programma moeten downloaden om het bestand te kunnen lezen en dat niet durven omdat ze denken dat ze een virus toegestuurd krijgen)
Dat weet ik wel zeker!quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:07 schreef SqueaK het volgende:
het gaat om Ernst & Young....
dus ik ga er vanuit dat zij wel Acrobat Reader hebben
Mag wel, ik heb dat ook altijd eigenlijk gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:10 schreef marckvandijk het volgende:
ik zou beide doenPDF EN word
.....of mag dat niet?
Dat is inderdaad heel afhankelijk van de sector. Ik kom uit de gezondheidszorg, daar heb je denk ik veel meer digibeten zitten dan bij Ernst en Young.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben nog nooit een bedrijf tegen gekomen wat hun sollicitanten betitelt als "uitslover"
Ze zien eerder de moeite die genomen is als extra motivatie om hier mee in gesprek te gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |