abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32476224
Soms heb je van die klanten die erg irritant zijn of die het soms leuk vinden om je wat op de kast te jagen. Nu is het zo dat de klant koning is en dat je het dan maar met het oog op commercieel succes moet toelaten, maar toch, bij mijzelf is er wel een grens.

Tot hoever accepteren jullie dat de klant koning is en wanneer gaan jullie over op "en nu bekijk je het maar klootzak!"?
pi_32476235
Ik zeg altijd, de klant is koning, maar het personeel is keizer!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_32476391
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef thefunny het volgende:
,
pi_32476412
Klant is bij mij koning zolang ze maar betalen..
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_32476884
Zolang ze redelijk blijven. Als ze irritant, uit de hogte, manipulerend enz... en zelf gaan zeggen dat ze klant en dus koning zijn kunnen ze het bekijken.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:38:05 #6
108556 Meeh
Triumph Speed Four
pi_32476977
De klant is koning zolang deze zich als koning gedraagt.
pi_32476993
Klant is bij mij altijd Koning.. Tot op zekere hoogte
Als taxichauffeur moet je niet teveel toestaan
Neuj
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:39:02 #8
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_32476996
Respect komt bij mij altijd van 2 kanten of het komt niet. Altijd vriendelijk beginnen en als de klant te vervelend wordt wordt deze beleefd doch dringend de deur gewezen.
Ik heb een keer een mevrouw verteld dat ze goed wist hoe ze mij het bloed onder de nagels weg kon trekken en dat ik haar niet verder wenste te helpen.
Verder heb ik altijd eigenlijk wel in overleg tot een bevredigend compromis kunnen komen
pi_32477015
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:38 schreef HenkieSpankie het volgende:
Klant is bij mij altijd Koning.. Tot op zekere hoogte
Als taxichauffeur moet je niet teveel toestaan
Ohja jij was gisteren op netwerk...
pi_32477051
Ik had het gezien ja.. Nou gelukkig rijd ik niet in Amsterdam, en nemen wij wel korte ritten aan!!
Ja lang leve de minister van verkeer en waterstaat die de boel regelde in 1999/2000 (Netelenbos??? )
Neuj
pi_32477173
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 12:04 schreef thefunny het volgende:
Yep, die regel geld ook als ik aan het werk ben..
pi_32477198
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:00:42 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_32482752
Bij een van onze vaste klanten was iets fout gegaan en ik probeerde dat voor haar op te lossen. En toen zei ze op een gegeven moment: 'Je moet niet denken, dom schaap'. Ik had zoiets van .. pardon

Nou goed.. ik heb er toen niks op gezegd, dacht ondertussen dat ze me kont kon kussen maar goed.

Paar weken later hielp ik haar weer en weer vond ze het nodig om me uit te maken voor iets!
En toen heb ik tegen haar gezegd dat ze het verder kon uitzoeken en dat ik haar in ieder geval niet meer zou helpen. Tegen mijn collega's het verhaal verteld (we werken maar met 5 mensen dus zoiets gaat snel) .. en toen heeft een van mijn medecollega's verhaal bij haar gehaald zonder dat ik het wist. En die medecollega heeft haar eens even flink de waarheid verteld (eigenlijk heb ik over me heen laten lopen zei deze collega).

Met als gevolg dat deze klant voortaan poeslief de winkel binnekomt en vraagt of haar tijdschriften al binnen zijn. Nooit meer problemen gehad met die vrouw maar ze moest wel even op haar nummer worden gezet.

Ik pik veel maar ik pik niet alles. Zolang ik denk dat een klant redelijk is, okay .. maar als het buiten de normale normen en waarden gaat zoals de algemene mens, dan houdt het voor mij ook een keertje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')