Dat denk ik ook en Roel is op dit moment de enige die correct gekleed is.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:12 schreef tanjalies het volgende:
Het is leuk te zien dat Roel en Joost er een wedstrijd van maken. Ik denk dat Roel het niet zou overleven als Joost er meer heeft geschild aan het eind van de dag
Dat was 10 minuten geleden wel andersquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:20 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en Roel is op dit moment de enige die correct gekleed is.
Sorry, dat had ik dus echt gemist, waaruit dus blijkt dat er een koffiezetapparaat naast mijn computer hoort te staan!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was 10 minuten geleden wel anders
[afbeelding]
Mwah....... ik denk eerder dat ie straks gaat zitten roken!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:31 schreef versabommie het volgende:
Roel wil er een competitie van maken?
Tsjonge.. wat ziet dat er eigenlijk spastisch uit zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop niet roel, anders liggen APK en moi heel snel uit het servivalspel!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef melke het volgende:
Trouwens, wie gaat er donderdag naar huis?
Wie denk je dan wel?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoop niet roel, anders liggen APK en moi heel snel uit het servivalspel!
Je moet er toch gewoon goed uitzien om straks met een schort aan een vette keuken uit te gaan soppen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:39 schreef Radobe het volgende:
Het huishoudteam is er maar druk mee...
met niks doen.
Ik denk eerlijk gezegd dat Lieske de lul is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |