Kom maar op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:17 schreef Day het volgende:
Ah, ok. Gaan we het zo spelen?
Ik ga stemmen!
.quote:Motivatie: Tja, het hoeft natuurlijk niet. Maar ik vind het dapper als je je eigen lot aan een bewoner durft te koppelen. Day wil gewoon Day blijven. Moet kunnen, maar dat is dat wel een Day met een grote bruine vlek in haar slip
Angst, Beertje. Pure angst!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:22 schreef lovebear het volgende:
Apk viespeuk hoe weet jij dat ze een bruine vlek in haar slip heeft![]()
pssst.. APK.... Curacao is nog steeds onderdeel van het Koninkrijk hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Angst, Beertje. Pure angst!![]()
Toen ik nog voor Nederland aan het vechten was om Curacao te behouden heb ik dit regelmatig bij mijn medestrijders waargenomen!![]()
Daar gaat de 50.000¤ voor een van je medebewoners.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
Teamlead-----------------> nomineert Maurisico
APK-----------------------> Day
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>APK
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>PC Eend
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie: Ik nomineer APK, omdat ik er niet van hou als mensen MIJN keuzes niet respecteren en mij via slinkse wegen (d.m.v. een nominatie) tot andere gedachten proberen te brengen. Ik heb er voor gekozen om dit spel als mezelf te spelen, ik hoef me niet te koppelen of op te trekken aan een ander, cause I'm a woman of my own and I know what my damn ass is worth!![]()
APK vertoont nu zware Rob-gedrag en zulke mensen heb ik niet nodig in het BB-huis. Ik weet nl. verdomd goed wie ik zelf ben!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Daar gaat de 50.000¤ voor een van je medebewoners.
bedankt Day.![]()
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
pssst.. APK.... Curacao is nog steeds onderdeel van het Koninkrijk hoor...
Ja Godver!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
bedankt Day.![]()
Kolére zeg, jij lijkt wel zo'n Belg die alle andere Servival programma's zoals Expeditie Robinson en al die andere romantische meuk verpesten met die Engelse zinnetjes tussen hun kansloze gebrabbel.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:24 schreef Day het volgende:
cause I'm a woman of my own and I know what my damn ass is worth!![]()
Ja, omdat ik mijn leven gewaagd heb!quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef teamlead het volgende:
pssst.. APK.... Curacao is nog steeds onderdeel van het Koninkrijk hoor...
Zeg APK vraagje nu t wat rustiger isquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
bedankt Day.![]()
quote:
Ik ben ook echt de Belg van de BB-bewoners.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére zeg, jij lijkt wel zo'n Belg die alle andere Servival programma's zoals Expeditie Robinson en al die andere romantische meuk verpesten met die Engelse zinnetjes tussen hun kansloze gebrabbel.![]()
Geef het maar toe. Jij bent Day en je schijt in je broek om je aan een echte bewoner te koppelen!![]()
Alleen als mijn 32 klonen van mij ook mogen meestemmenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeg APK vraagje nu t wat rustiger is
Mag die blonde Joohanna nou meestemmen of niet
Ik sta open voor aanbevelingen mbt de regels, maar vooralsnog ziet het er somber uit voor Joohanna en consorten.quote:Op dinsdag 22 november 2005 02:32 schreef lovebear het volgende:
Zeg APK vraagje nu t wat rustiger is
Mag die blonde Joohanna nou meestemmen of niet
Ik voorzie een hele grote bankquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Nominatielijst.
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
Teamlead-----------------> nomineert Maurisico
APK-----------------------> Day
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>APK
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>PC Eend
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Om de stijl van BB erin te houdenquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik sta open voor aanbevelingen mbt de regels, maar vooralsnog ziet het er somber uit voor Joohanna en consorten.
Trustenquote:
Zoiets moet je zeggen als ik op de bank zitquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:57 schreef KRIBBET het volgende:
PC eend, waarom wisten we dit hier niet??
http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
Geweldig![]()
![]()
Geen probleem, heb hem opgeslagen en hij komt zeker nog een keer terugquote:Op dinsdag 22 november 2005 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets moet je zeggen als ik op de bank zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |