Een regenachtige nacht dusquote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben nog bezig met slaapzand uit m'n ogen te wrijven..., maar zie ik het nu goed dat de poll in een gelijke stand geëindigd is??
Ik vind het ook goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vind het prima, wat vind de rest???
Kun je ze niet combineren?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ook.
Ik had bij Regen al een verhaal verzonnen, en bij Nacht ook. Maar ik verzin wel iets nieuws.
Het waren twee heel verschillende verhalen, dus dat wordt moeilijk. Maar ik schrijf de plotjes op, misschien dat ik ze ooit nog uit zal werken.quote:
Ik moet om 16:00 op school zijn. En voor die tijd moet ik nog eten maken, werken.., en eigenlijk nog wat huishoudelijk werk (maarja..)quote:Op donderdag 1 december 2005 12:38 schreef _Arual_ het volgende:
Waar blijven de inzendingen trouwens?!
je kunt het ook zien als een uitdaging om er zo creatief mogelijk mee om te gaan. En tijdens een regenachtige nacht kan natuurlijk heel wat gebeuren he...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:22 schreef p-etr-a het volgende:
Regenachtige nacht is op zich wel te doen, maar ik ben bang dat het wel de mogelijkheden erg beperkt.
Behalve een heldere zon die alles verwarmdquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef p-etr-a het volgende:
Haha ja praktisch alles.
....En aan de andere kant van de wereld verwarmt een heldere zon alles.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve een heldere zon die alles verwarmd, dat zal moeilijk gaan tijdens een regenachtige nacht.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
....En aan de andere kant van de wereld verwarmt een heldere zon alles.
Ik zit al de hele tijd te hopen dat er iemand post, aangezien ik al vaak zat de SC omhoogkick en ik nu een keer die reeks wilde doorbrekenquote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef LXIV het volgende:
Zit hier voor mijn monitor, me onnoemelijk te vervelen,
Tik lusteloos in de editor, niemand online om mee te spelen?
De "last post" om half zes, waar is eenieder toch gebleven?
't Is geen succes, ga maar naar bed, hier valt toch niks te beleven.
![]()
Wees maar blij dat je niet de hele dag al zit te kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Ancient het volgende:
Ben ik eindelijk thuis, ik ga gretig achter de computer zitten om te lezen, zijn er geen inzendingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |