ik ben soms wel eens volgzaam enzo...quote:
Het is allemaal kopieër en plak werk DaMart..quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:31 schreef DaMart het volgende:
Even een klein puntje over de nieuwe topic:
Er zit geen underscore in mijn naam hoor AR
Dank je wel!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het is allemaal kopieër en plak werk DaMart..
Ik zal even kijken waar je naam staat, en het wijzigen
Ach, leuk. Ik zal ook eens een gedrocht van een walgelijk emotioneel kerstverhaal insturen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik vier niet eens sinterklaasNou, misschien is het dan een idee een verhaaltje te verzinnen voor Kerstverhalen Schrijfwedstrijd . Jammmer dat het max 550 woorden is, dat is erg weinig
Er staat een slotje op omdat eerst de kunstinzendingen moeten worden geplaatst, anders staan zometeen de kunstinzendingen door de stemmen heenquote:Op zondag 4 december 2005 01:11 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Automatic_Rock in het stemtopic (waar ook de inzendingen staan) is reageren niet mogelijk!
Mooi.quote:
Het zijn wel twee leuke!quote:Op zondag 4 december 2005 12:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, er zijn maar 2 kunstinzendingen geloof ik![]()
ja, dat welquote:
Als je dit en het vorige topic hebt gelezen, dan zou je weten dat ik en Erik (volgens mij) de kunstinzendingen hebben gedaan. Ik onthoud me van het stemmen op de kunst tenminste. (Niet dat het uitmaakt als je weet wie het heeft gemaakt denk ikquote:Op zondag 4 december 2005 18:07 schreef DaMart het volgende:
We moeten trouwens bij de kunst goed opletten wie waar op stemt... wie maar eenmaal stemt is namelijk een grote kandidaat om de andere te hebben gemaakt
We zijn al aardig opgeschoten met schilderen... morgen moet ik helaas alweer werken, maar mijn vader gaat nog een paar dagen door... daarna nog behangen, vloer leggen en op de meubels wachten...quote:Op zondag 4 december 2005 19:11 schreef p-etr-a het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je flatje nu?
quote:Op zondag 4 december 2005 18:01 schreef Ancient het volgende:
Die blancostemmen zijn een hele hype tegenwoordig. Ik weet nog toen ik jong was(een halve maand geleden) , toen stemden we nooit blanco![]()
Ik ben nog steeds een computer opnieuw aan het inrichten... wij doen niet aan Sinterklaas namelijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Ancient het volgende:
Is iedereen hier weg? Allen Sinterklaas aan het vieren?![]()
Ik ben al begonnen met het volgende verhaal, het schiet al wat op![]()
Ik ben tot lvl 30 gekomen, maar ik kwam niet meer verder omdat er wat antwoorden op Fok! misttequote:Op maandag 5 december 2005 20:37 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb het gisteren gevierd, maar ben nu heel druk bezig met Qwyzzle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |