quote:Op maandag 28 november 2005 15:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
We hadden nog behoorlijk veel gevechtsrantsoenen en water over van de oefening die we zijn gaan verstrekken aan de mensen in de file.
[..]
Nee, ik sla deze ronde over. Zit tot aan mijn nek in het werk voor school.quote:Er zijn nog maar een paar dagen over. Denk niet dat ik het nog ga halen. Misschien wordt ik nog wel geinspireerd... Heb jij al iets gemaakt dan?
Ik heb ook echt heeel veel schoolwerk, alleen an ik mezelf er niet toe zetten om iets te doen. Zelfs al heb ik geen TTK-wedstrijdinzendingen waar ik aan kan werken....quote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, ik sla deze ronde over. Zit tot aan mijn nek in het werk voor school.![]()
Ik ben nou eenmaal bloedfanatiek.quote:Op maandag 28 november 2005 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook echt heeel veel schoolwerk, alleen an ik mezelf er niet toe zetten om iets te doen. Zelfs al heb ik geen TTK-wedstrijdinzendingen waar ik aan kan werken....![]()
'Hoera!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Laten we met z'n allen even de tijd nemen om AR te feliciteren.
Hiep, Hiep....
Oh, dat is balen!quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef _Arual_ het volgende:
Neej!
het staat op een andere computer!
AARGH!
Het was eigenlijk 1 grote bizarre gebeurtenis. Binnen 1,5 uur was de hele Veluwe veranderd in 1 grote chaos. Bijna totaal onverwacht. Verder viel het wel mee. Iedereen bleef vrij rustig.quote:
Zit je óp school of werk je vóór een school?quote:Nee, ik sla deze ronde over. Zit tot aan mijn nek in het werk voor school.![]()
Ik denk dat het daar wel op neerkomt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:29 schreef Ancient het volgende:
ik ben erg beniuwt naar de inzendingen, ook van wie ze zijn(omdat zoveel mensen niet meedoen). Zometeen zijn er 6 verhalen inzendingen, 4 kunstwerken en 5 gedichten ofzo
Ik doe een deeltijdstudie. Daarnaast heb ik gewoon een baan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef LXIV het volgende:
Zit je óp school of werk je vóór een school?
LXIV
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef _Arual_ het volgende:
Wat is er gebeurd met onze wiki?
TTK/TTK-Wedstrijd
reden: overbodig
LET OP Deze pagina wordt zo snel mogelijk verwijderd. De gegeven reden voor het verwijderverzoek:
{{{1}}}
Deze pagina is op de lijst verwijderverzoek geplaatst. Als u het artikel zodanig kunt verbeteren dat de argumenten vervallen, aarzel dan vooral niet.
Beheerders, Vergeet niet of een pagina hiernaar verwijst en te kijken de historie en de laatste bewerking voor het verwijderen.
Deze ronde ga ik niet meer halen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Allerlaatste uurtjes komen er aan.
* Tha_Erik mompelt iets over puntjes en 'i's
en dan huppakee, door naar de echte volgende ronde.
Mijn verhaal is ook nog niet helemaal af eigenlijk. Ik heb het toch maar ingestuurd. Met het gedicht gaat het niet meer goedkomen.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze ronde ga ik niet meer halen.![]()
Het verhaal dat ik wou versturen staat half klaar op mijn compu.. Jammer dan.
Gelukkig zal ik volgende maand wat meer tijd hebben.
Ik ga natuurlijk wel kijken, lezen en stemmen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |