Haha.quote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik ben tot lvl 30 gekomen, maar ik kwam niet meer verder omdat er wat antwoorden op Fok! mistte
http://wiki.fok.nl/index.php/TTK-wedstrijdquote:Op dinsdag 6 december 2005 07:31 schreef poohy het volgende:
Leuk, ik doe ook mee![]()
Inderdaad jammer dat de vorige inzendingen niet meer te lezen zijn, ik ben erg benieuwd naar de inzendingen![]()
Ga je ook nog stemmen voor de huidige inzendingen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:31 schreef poohy het volgende:
Leuk, ik doe ook mee![]()
Inderdaad jammer dat de vorige inzendingen niet meer te lezen zijn, ik ben erg benieuwd naar de inzendingen![]()
Ik heb het echt heel druk met school op het moment, en kan ik me er inderdaad niet toe zetten om de verhalen te lezen... Hoe lang kan ik nog stemmen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef DaMart het volgende:
Er wordt niet echt heel enthousiast gestemd geloof ik he... niet veel mensen die zich ertoe kunnen zetten?
Geen ideequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel druk met school op het moment, en kan ik me er inderdaad niet toe zetten om de verhalen te lezen... Hoe lang kan ik nog stemmen?
Tot het eind van deze week ofzo? (dus met het weekend erbij)quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee
Noem eens een datum![]()
[klaag]quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:16 schreef LXIV het volgende:
Waarom weer niet gewoon 3 dagen net als vorige keer?
Trouwens, binnen anderhalf uur heb je echt wel alles kunnen lezen. Zoveel inzendingen zijn er nu ook weer niet bij..
Dan lees je de inzendingen en maak je daar een verslag van!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[klaag]
Maar dan moet ik wel anderhalf uur kunnen lezen, en dus geen leesverslag moeten maken. Daar komt nog bij dat ik verschrikkelijke hoofdpijn krijg (op het moment) door het beeldscherm, en al helemaal als ik moet lezen.
[/klaag]
Ik ben bang dat de inzendingen niet binnen het hokje 'literatuur' vallenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan lees je de inzendingen en maak je daar een verslag van!![]()
Ik zou vanavond 23.59/0.00 of morgen 12.00 de stembussen sluiten, er is nu wel genoeg tijd geweest, vorige keer waren er maar 3 dagen stemtijd en nu al 4 dagen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Geen idee
Noem eens een datum![]()
Ik heb geen idee waar Isa is, al 5 dagen niks van gehoord of gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:54 schreef Ancient het volgende:
[..]
Ik zou vanavond 23.59/0.00 of morgen 12.00 de stembussen sluiten, er is nu wel genoeg tijd geweest, vorige keer waren er maar 3 dagen stemtijd en nu al 4 dagen.
Is Isabeau trouwens weg ofzo?
Klinkt goed!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:16 schreef _Arual_ het volgende:
De functieomschrijving op mijn eerste loonstrookje: boekenschrijfster.
ik glim!
Ik stem óf vanavond, óf morgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef Biancavia het volgende:
Er al sinds zondag niet meer gestemd he?
Misschien voor _Arual_ en Tha_Erik nog even de stembussen openhouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |