Nee!quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga vandaag in ieder geval weer even hard voor haar aan de slag!
Indirect wel, maar in de eerste plaats voor en namens haar...quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
Dat zie je verkeerd ambtenaar
Je gaat voor ons land aan de slag
Voor de bevolking die voor dit beleid heeft gekozen
quote:
Ja, lezen, fok checken, lezen, fok checken, lezen, fok checkenquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, lezen, fok checken, lezen, fok checken, lezen, fok checken![]()
Als je het nou is direct voor het volk doet?quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Indirect wel, maar in de eerste plaats voor en namens haar...
Maar slechts een klein deel van het volk zal het eens zijn met het beleid dat ze uitvoert. Ze voert Rista's beleid uit, niet dat van het volk (ook niet mogelijk trouwens).quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het nou is direct voor het volk doet?
ik denk dta je dan ook meer voldoening haald uit je werk
Mogguh pietquote:
Lekker.. Je zit zeker ook niet toevallig in een stad waar iets te doen valt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voor lul op school gekomen. Het mens van engels kwam er achter dat we helemaal geen 3 college's in de week moeten hebben. En dus heb ik tot 13:50 vandaag geen college's, maar ik ben wel om 20:00 thuis
Ze is met meerderheid gekozenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar slechts een klein deel van het volk zal het eens zijn met het beleid dat ze uitvoert. Ze voert Rista's beleid uit, niet dat van het volk (ook niet mogelijk trouwens).
whehe... 5 minuutjes van Delft af maarquote:
quote:
Delftquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe... 5 minuutjes van Delft af maardan kun je je in een grotere stad vervelen
quote:
Misschien wel, alleen de universiteit daar is echtquote:
al even niet meer geweest.. ik "werk" nu thuis maar heb het er toch wel naar mijn zin gehad hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien wel, alleen de universiteit daar is echt![]()
Geen enkele partij wordt in Nederland door een meerderheid verkozen, dus er wordt altijd water bij de wijn gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is met meerderheid gekozen
Lijkt me dus wel een meerderheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |