uitkeringstrekker heet zo'n persoon.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Neem je dan ook een luizenbaantje, waar veel zuipen en in bed blijven liggen de boventoon kunnen blijven voeren?
Of student.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:41 schreef existenz het volgende:
[..]
uitkeringstrekker heet zo'n persoon.
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Neem je dan ook een luizenbaantje, waar veel zuipen en in bed blijven liggen de boventoon kunnen blijven voeren?
Dat het gemiddelde laag ligt komt omdat er zo véél mensen werken hier. Er werken hier relatief heel veel vrouwen. En er werken (mede daardoor) heel veel mensen part-time. Dat haalt het gemiddelde fors omlaag.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef halion het volgende:
wees blij dat je in Nederland woont.
Nederlanders werken wereldwijd gezien gemiddeld het minst.
Wat nou chillen in het weekend? Stukken doornemen voor de volgende week. Boeken lezen. Je huishouden een beetje op orde brengen, waar je door de week niet aan toekomt. Idem met familie. Boodschappen inslaan. Je pakken ophalen bij de stomerij. Etc. Etc.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:18 schreef McCarthy het volgende:
wat mij geweldig lijkt is een eigen huisje/appartementje. Lekker chillen de hele avond en weekend
dat was absoluut niet de bedoelingquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat nou chillen in het weekend? Stukken doornemen voor de volgende week.
Ja, want ze mogen blij zijn dat jij überhaupt bij ze wilt werken hè?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat was absoluut nietde bedoeling
als ik de deur dichtsluit om 5uur dan is het voor de rest van de dag over en uit en is de tijd van mij.
mn pa is in het weekend anders behoorlijk vrij hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat nou chillen in het weekend? Stukken doornemen voor de volgende week. Boeken lezen. Je huishouden een beetje op orde brengen, waar je door de week niet aan toekomt. Idem met familie. Boodschappen inslaan. Je pakken ophalen bij de stomerij. Etc. Etc.
Ik neem aan dat jouw pa geen koud afgestudeerd betweterig kutstudentje is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
mn pa is in het weekend anders behoorlijk vrij hoor
werkt zich door de weeks wel de tyfus, maargoed
niet echt...quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw pa geen koud afgestudeerd betweterig kutstudentje is.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef k_man het volgende:
Wat nou chillen in het weekend? Stukken doornemen voor de volgende week. Boeken lezen. Je huishouden een beetje op orde brengen, waar je door de week niet aan toekomt. Idem met familie. Boodschappen inslaan. Je pakken ophalen bij de stomerij. Etc. Etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |