Het was spannend maar vooral erg leuk als je ziet wat een spelletje allemaal niet losmaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
Kribbet we've made it!!
Jappie ook gefeliciteerd.
Kleintje Billemans bedankt voor de faire strijd. Je was een waardig tegenstander.
Ga me nu op mijn gemak voorbereiden op de nominaties....
Wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:08 schreef Maurisico het volgende:
[..]
en Maurisico....jaja Maurisico ook......
En Maurisico!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa Jappie en Kribbet zitten erin![]()
Trust Japquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Jappie het volgende:
Voor nu trustuh peeps...ik ga nog ff wegdromen bij die plofkop van die grote, maar dan ben ik ook echt "vertrokken"![]()
![]()
trustenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Jappie het volgende:
Voor nu trustuh peeps...ik ga nog ff wegdromen bij die plofkop van die grote, maar dan ben ik ook echt "vertrokken"![]()
![]()
En degene met de meeste stemmen mag gelijk gaan ook al zijn er 13 T.B (topic-bewoners) met een stemquote:
hehehe.. Maurisico dat was die jongen waarvan jij vond dat ie de finale niet mocht halen...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer?![]()
Kom maar weer met dat kutlijstje van je![]()
Ik ga niet afwachten.. ik ga meteen nominerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!
![]()
De volgende bewoners betreden heden het virtuele BB-huis:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!
![]()
Tuurlijkquote:
Het kakt weer in....DOE IETS!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef APK het volgende:
Ik hoop wel dat we genoeg stemmers hebben morgen, als je ziet hoe weinig er gisteren en eergisteren gestemd is.
Ik houd niet van zeikers.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:14 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hehehe.. Maurisico dat was die jongen waarvan jij vond dat ie de finale niet mocht halen...![]()
Nee, wij 13-en nomineren tot 23.59u, waarna de mensen die net buiten de finale zijn gevallen morgen bepalen welke bankziter mag blijven. Daarna volgt weer een nominatieronde und so weiter. Of zoiets.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En degene met de meeste stemmen mag gelijk gaan ook al zijn er 13 T.B (topic-bewoners) met een stem![]()
Dus vanavond kan het al klaar zijn met het spel![]()
Het is zeikerd, dus zeikerds..maarals ik hiervover een opmerking maak ben ik natuurlijk een zeiker...quote:
DIT LIJSTJE IS VANAF NU DE NOMINATIE LIJSTquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je Motivatie
Gert------------------------>
Teamlead----------------->
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
Ik lig in op een bed vol met rozen, heb een krans om mijn nek gehangen en huppel zo af en toe door de kamer van gelukquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:15 schreef SuperMOM het volgende:
Jippieeeeeee Jappie, Kribbet en Mauriscio made it!!!!!![]()
achter je naam degene die je wil nomineren invullen!!!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
en dan nu met de nominatielijst
Nominatielijst
Vul achter de pijl achter je naam degene in die je wil nomineren. Onderaan je nominatie!
Gert------------------------>
Teamlead----------------->
APK----------------------->
Snaptnix------------------>
Isabeau------------------->
Day------------------------>
PC eend---------------- -->
Versabommie------------>
Cuall--------------------- ->
Demins-------------------->
Maurisico----------------->Teamlead
Jappie--------------------->
Kribbet-------------------->
Motivatie:
Ik nomineer Maurisico; Hij is met de hakken over de sloot het huis binnen weten te dringen, maar het is nu al duidelijk dat wij totaal niet levelen...
Ik heb een lijstje in mijn hoofd van mensen met wie ik wil overblijven en daar hoort hij niet bij.. dus vandaar
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:16 schreef versabommie het volgende:
IK GA NU NOMINEREN!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |