die server van FOK! is zo traag en loopt achter !quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.
stuur je ook je broers op hem afquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw weet ik morgen te vinden vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die van jou danquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gestoorde gek, kijk nou eens naar de tijd bij je eigen post.
Je weet het maar nooit met hemquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, wellicht, maar APK kennende zijn we dan de komende week met zijn 2-en lijdend voorwerp en krijgen we opnieuw bakken minpunten over ons donder heen gelazerd...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
En die van jou danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.pimmutjuhhh heb ons verneuktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies....niks te -->[afbeelding]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Begrijp ik hieruit dat ik niet meer welkom in je keuken benquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw weet ik morgen te vinden vriendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had mijn geld op Pimmutjuh gezetquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:02 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben drietigJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NOG 8 MINUTEN !!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NOG 8 MINUTEN !!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EY! WE ZITTEN HIER IN FUCKING VERKIZEINGSSTRESS ONGEVOELIGE DOLLEMINA!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef Joohanna het volgende:
OFFTOPIC
Wat een trollen daar in dat vlaamse make over programma zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie je bent fantastischquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:03 schreef versabommie het volgende:
ik accepteer de cookies.
even voor de duidelijkheid: je kunt maar 1 medebewoner nominerenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De volgende bewoners betreden heden het virtuele BB-huis:
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ATTENTIE! ATENTIE! HIER SPREEKT YUMMIE, UW RECHTVAARDIGE DICTATOR!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.EINDE MEDEDELING! GELOOF IK!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
GODquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef APK het volgende:
ik accepteer de cookies.
Gert
Teamlead
APK
Snaptnix
Isabeau
Day
PC eend
Versabommie
Cuall
Demins
Maurisico
Jappie
Kribbet
Het nomineren kan beginnen! Net zoals in het echte BB-huis beginnen wij met 13 bewoners.
De eerste exit wordt een dubbele, of een driedubbele, wat zeg ik, misschien sturen de stemmers iedereen wel naar huis!
Maar eerst moet er genomineerd worden door de 13 finalisten. De stemlijst wordt momenteel geprint bij drukkerij cuall. Nomineren kan tot 23.59u hedenavond. Motiveer zorgvuldig en wie niet nomineert komt automatisch op de bank.
ik accepteer de cookies.
Als ik niet mag stemmen ga ik dit verziekte elitaire topic gewoon zitten verkloten, nepfinalist!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY! WE ZITTEN HIER IN FUCKING VERKIZEINGSSTRESS ONGEVOELIGE DOLLEMINA!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NOG 23 MINUTEN !!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles is vergeven en vergeten...morgen beginnen we weer met een schone leiquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Maurisico het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kribbet we've made it!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jappie ook gefeliciteerd.
Kleintje Billemans bedankt voor de faire strijd. Je was een waardig tegenstander.
Ga me nu op mijn gemak voorbereiden op de nominaties....
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:06 schreef teamlead het volgende:
even voor de duidelijkheid: je kunt maar 1 medebewoner nominerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaaa Jappie en Kribbet zitten erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop