dan zul jij aardig uit je muil gaan meurenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan de flesjes parfum begonnen door het gebrek van drinkbare vloeistof, sterk spul hoor![]()
Sorry dat ik mijn burgerplicht vervulquote:
Hey hey kijk uit he?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ooow, jij bent Amsterdammer.....ik las tussen de regels door al een zekere hoofdstedelijke arrogantie..![]()
Wij hebben schijt aan dat soort meningen, kan je in je bad stoppenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef Joohanna het volgende:
Hebben wij als niet finalisten (dus zeg maar als publiek thuis) geen enkele stem in het capitel? Als dit inderdaad het geval is vind ik dit een knap asociaal elitetopic worden!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef Joohanna het volgende:
Hebben wij als niet finalisten (dus zeg maar als publiek thuis) geen enkele stem in het capitel? Als dit inderdaad het geval is vind ik dit een knap asociaal elitetopic worden!
Ik ben als een gek aan het roken in de tuin!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben al stiekum alle alcohol aan het wegkeilen hier...........zo me slokdarm in!![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef demins het volgende:
Mag ik eventueel nog iets vragen? Ik snap dat ik lastig ben, maar anders doe ik straks weer geen oog dicht. Het betreft 'de bank'. Voor hoeveel finalisten biedt dit meubel ruimte, c.q. hoeveel personen moeten er minimaal op zitten om het tot een fijne bank te maken?
Zelfde als in het huis.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef demins het volgende:
Mag ik eventueel nog iets vragen? Ik snap dat ik lastig ben, maar anders doe ik straks weer geen oog dicht. Het betreft 'de bank'. Voor hoeveel finalisten biedt dit meubel ruimte, c.q. hoeveel personen moeten er minimaal op zitten om het tot een fijne bank te maken?
Hé Supermom... zag u dat knipoogje.....ik was zoals WickedAngel dat noemt "aan het zeikuh"...en Wickie maar happen... maar beloof u plechtig zal ophouden met klieren....quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hey hey kijk uit he?Tsss dat ik nu al meerdere keren op jou gestemd heb
MOet even mijn visie herzien geloof ik!
![]()
Voor het eerst in 9 jaar kan mijn vrouw niet van me afblijven (het waren haar flessen)quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zul jij aardig uit je muil gaan meuren
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Nou dat was een verrassende ontknoping vanavond.
Ik ga eens een nachtje over mijn nominatie nadenken
Truste![]()
![]()
![]()
Ja, sorry hoor.. ik lees nu al gemekker over het leeglopen van de topic, mensen die niet gestemd hebben afgelopen dagen etcetera etcetera......... Waar slaat dat gejank dan op als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij hebben schijt aan dat soort meningen, kan je in je pot stoppen![]()
Truste CUallquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Nou dat was een verrassende ontknoping vanavond.
Ik ga eens een nachtje over mijn nominatie nadenken
Truste![]()
![]()
![]()
Minimaal 3, maximaal:quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:29 schreef demins het volgende:
Hé Johan, je mag straks volgens mij juist wél weer stemmen.... op de knuppels die op de bank terecht komen, is morgen om 23.59 bekend...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.. ik lees nu al gemekker over het leeglopen van de topic, mensen die niet gestemd hebben afgelopen dagen etcetera etcetera......... Waar slaat dat gejank dan op als ik vragen mag?
Heb je geen afzuiger in je keukenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben als een gek aan het roken in de tuin!![]()
Handig dat wifi alleen het is fucking koud.
ey weekwijf, je mag net als bij de echte BB stemmen op degene die de deelnemers op de bank hebben genomineerd!quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor.. ik lees nu al gemekker over het leeglopen van de topic, mensen die niet gestemd hebben afgelopen dagen etcetera etcetera......... Waar slaat dat gejank dan op als ik vragen mag?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat kost nou zo een vrijstellingquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Minimaal 3, maximaal:
[afbeelding]
En er kunnen altijd nog envelopjes komen natuurlijk.
Kep net kribbet z'n 10k ook maar ff gejat en in de pantoffels van Day gemikt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |