Nou ik woon er recht tegenover, inmiddels zijn ze alleen nog aan het nablussen maar o,o,o, wat is er veel rook geweest en lang! Jammer van de omliggende pandjes, deze hebben veel rook en water schade opgelopen maar dat komt allemaal goed hoop ik.quote:
DEN BOSCH - De grote brand die maandag aan het begin van de avond uitbrak in de Orthenstraat in het centrum van Den Bosch is onder controle. De brand ontstond in een oosterse bazaar.
Door de brand raakte niemand gewond. Uit het pand, dat grotendeels is uitgebrand, kwamen dikke rookwolken. Twee stellen, van wie een met kind, raakten door de brand dakloos. Hun woningen liep forse rook- en waterschade op.
De brandweer rukte met groot materieel uit en sloeg groot alarm. Uit voorzorg werden de aangrenzende panden ontruimd. Het vuur is niet overgeslagen. De brandweer kon de brandhaard in de dichtbebouwde straat moeilijk vinden. De oorzaak van de brand wordt onderzocht.
Bron: www.brabantsdagblad.nl
www.omroepbrabant.nl
Qua brand wel, alleen links en rechts ernaast hebben water en rook schade dus die zijn ook nog niet klaar, deze mensen moeten vannacht ergens anders onderdak zoeken (ik ken toevallig beide slachtoffers) deze moeten minimaal vannacht in een hotel overnachten.quote:Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het eignelijk bij dat ene pand gebleven?
De eigenaar van het pand mag binnenkort wellicht in een luxe vijfsterrenhotel overnachten.quote:Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Qua brand wel, alleen links en rechts ernaast hebben water en rook schade dus die zijn ook nog niet klaar, deze mensen moeten vannacht ergens anders onderdak zoeken (ik ken toevallig beide slachtoffers) deze moeten minimaal vannacht in een hotel overnachten.
Ik vraag me af uit wat voor anaal geboren gat jij komt.quote:Op maandag 21 november 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vast aangestoken, zou me niks verbazen met al dat gajes in Den Bosch....
Ik moest laatst voor school naar een gemeenteraadsvergadering en daar werd het vertelt. Tsja, vraag het daar. Ik ga ervan uit dat die mensen iets meer verstand van zaken hebben dan jij. Ik ben slechts de boodschapper.quote:Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat commentaar komt voor uit onwetendheid.
Ik zeg ook nergens dat het niet waar is. Ik vind de binnenstad van Den Bosch een van de betere binnensteden van Nederland. Zowel qua winkelaanbod als qua authentiekheid.quote:Op zondag 27 november 2005 13:15 schreef Eamon het volgende:
[..]
Ik moest laatst voor school naar een gemeenteraadsvergadering en daar werd het vertelt. Tsja, vraag het daar. Ik ga ervan uit dat die mensen iets meer verstand van zaken hebben dan jij. Ik ben slechts de boodschapper.![]()
dan heb ik dit verkeerd begrepenquote:Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat commentaar komt voor uit onwetendheid.
Nee, niet zo'n grote brand. Een bazaar en wat aangebouwde gebouwen hebben schade opgelopen. Weinig zorgwekkends. Niet zoals in Gouda dat zowat het hele winkelcentrum is afgebrand.quote:Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef Eamon het volgende:
[..]
dan heb ik dit verkeerd begrepen![]()
Maar zo groot was die brand toch niet?. K woon net buiten Den Bosch en heb er niks van gezien of gehoord.
Nja misschien is dat omdat ik in een blindeninstituut voor slechthorende mensen zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |