abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32465351
quote:

DEN BOSCH - De grote brand die maandag aan het begin van de avond uitbrak in de Orthenstraat in het centrum van Den Bosch is onder controle. De brand ontstond in een oosterse bazaar.

Door de brand raakte niemand gewond. Uit het pand, dat grotendeels is uitgebrand, kwamen dikke rookwolken. Twee stellen, van wie een met kind, raakten door de brand dakloos. Hun woningen liep forse rook- en waterschade op.

De brandweer rukte met groot materieel uit en sloeg groot alarm. Uit voorzorg werden de aangrenzende panden ontruimd. Het vuur is niet overgeslagen. De brandweer kon de brandhaard in de dichtbebouwde straat moeilijk vinden. De oorzaak van de brand wordt onderzocht.

Bron: www.brabantsdagblad.nl
www.omroepbrabant.nl
Nou ik woon er recht tegenover, inmiddels zijn ze alleen nog aan het nablussen maar o,o,o, wat is er veel rook geweest en lang! Jammer van de omliggende pandjes, deze hebben veel rook en water schade opgelopen maar dat komt allemaal goed hoop ik.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2005 22:32:34 ]
pi_32465797
Er wil iemand de verzekering tillen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32465825
Vast aangestoken, zou me niks verbazen met al dat gajes in Den Bosch....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 november 2005 @ 22:48:28 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32465868
Is het eignelijk bij dat ene pand gebleven?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32465882
Er zijn vaker eigenaren van Oosterse bazaren geweest die de boel wilden belazeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32465937
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het eignelijk bij dat ene pand gebleven?
Qua brand wel, alleen links en rechts ernaast hebben water en rook schade dus die zijn ook nog niet klaar, deze mensen moeten vannacht ergens anders onderdak zoeken (ik ken toevallig beide slachtoffers) deze moeten minimaal vannacht in een hotel overnachten.
pi_32466020
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:50 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Qua brand wel, alleen links en rechts ernaast hebben water en rook schade dus die zijn ook nog niet klaar, deze mensen moeten vannacht ergens anders onderdak zoeken (ik ken toevallig beide slachtoffers) deze moeten minimaal vannacht in een hotel overnachten.
De eigenaar van het pand mag binnenkort wellicht in een luxe vijfsterrenhotel overnachten.
pi_32601995
quote:
Op maandag 21 november 2005 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vast aangestoken, zou me niks verbazen met al dat gajes in Den Bosch....
Ik vraag me af uit wat voor anaal geboren gat jij komt. Nja, den bosch is best gezellig hoor.
De brand is waarschijnlijk zelf aangestoken, las er gisteren iets van in t Brabants Dagblad. Is ook al eens gebeurt bij slagerij Bilal in de Aa-wijk.
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:14:59 #9
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32602427
nouja, laat ik dat maar niet zeggen,
waterschade is natuurlijk wel een beetje kut voor die buren

[ Bericht 26% gewijzigd door Yildiz op 26-11-2005 20:25:46 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32604811
De eigenaar is al aangehouden.
pi_32613455
den bosch is btw al 3 jaar achter elkaar de (op economisch gebied) best presterende stad. 2 jaar geleden ofzo was het ook de gezelligste binnenstad, ik snap niet echt waar je commentaar vandaan komt Grrrrrrrr
pi_32615044
Dat commentaar komt voor uit onwetendheid.
pi_32615652
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik moest laatst voor school naar een gemeenteraadsvergadering en daar werd het vertelt. Tsja, vraag het daar. Ik ga ervan uit dat die mensen iets meer verstand van zaken hebben dan jij. Ik ben slechts de boodschapper.
pi_32615765
quote:
Op zondag 27 november 2005 13:15 schreef Eamon het volgende:

[..]

Ik moest laatst voor school naar een gemeenteraadsvergadering en daar werd het vertelt. Tsja, vraag het daar. Ik ga ervan uit dat die mensen iets meer verstand van zaken hebben dan jij. Ik ben slechts de boodschapper.
Ik zeg ook nergens dat het niet waar is. Ik vind de binnenstad van Den Bosch een van de betere binnensteden van Nederland. Zowel qua winkelaanbod als qua authentiekheid.
pi_32616821
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
dan heb ik dit verkeerd begrepen
Maar zo groot was die brand toch niet?. K woon net buiten Den Bosch en heb er niks van gezien of gehoord.
Nja misschien is dat omdat ik in een blindeninstituut voor slechthorende mensen zit.
pi_32616895
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:03 schreef Eamon het volgende:

[..]

dan heb ik dit verkeerd begrepen
Maar zo groot was die brand toch niet?. K woon net buiten Den Bosch en heb er niks van gezien of gehoord.
Nja misschien is dat omdat ik in een blindeninstituut voor slechthorende mensen zit.
Nee, niet zo'n grote brand. Een bazaar en wat aangebouwde gebouwen hebben schade opgelopen. Weinig zorgwekkends. Niet zoals in Gouda dat zowat het hele winkelcentrum is afgebrand.
pi_32642078
Ik heb contact gehad met een kennis die bij de brandweer werkt en die heeft mij verteld dat deze brand is aangestoken door de eigenaar, deze opgepakt is maar inmiddels alweer op vrije voeten is (misschien tijdelijk..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')