jij niet zekerquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker stiekem zitten geilen op die badpakscène hè
Dat niet alleenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt zeker stiekem zitten geilen op die badpakscène hè
Wooooow .. fleur delacour, topless in die filmquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Let trouwens ook even (als het lukt) op Dolleman en Karkarof
-edit ;-o-
nou nou nou bij merlijns baard nog aan toe, niet overdrijven. De film was niet top, zeker niet, maar slecht gaat me wel heel erg veel. Mate van acteertalent laat 'soms' wat te wensen over, maar ik vond emma&daniel&rupert vrij goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik vond hem echt slecht.. Net gekeken. Het acteer werk was meer dan matig (de acteur die ron speelt, was wel aardig) veels te overdreven. Het verhaal was uitgedunt en veels te snel vertelt. Blegh.
Moah, het beantwoord wel redelijk mn fantiasie. Er zijn heus wle dingen die ik anders in mn koppie heb zitten. Zeker wel. Maar Ron,Harry en Hermelien vind ik opzich wel redelijk kloppen. Same as met anderling en sneep. Alleen perkamentus vind ik .. mwoah, in deel 3 en 4 een tikkeltje overdreven. The dursleys kloppen voor mijn gevoel ook totaal :/ qua het beeld wat ik had toen ik eerst het boek las. Dus opzich .. fantasie verpesten .. gaat wel heel verquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef Agiath het volgende:
Ik vond alle Harry Potter films ivm de boeken matig, ik wil ze ook niet teveel zien want het verpest je fantasie...
ik gok ergens rond maart of aprilquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:18 schreef Crazykill het volgende:
Wanneer komt de dvd uit ?? (Amerika ofzo?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:49 schreef GHans7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
* GHans7 heeft z'n boek erbij gepakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ben ik trouwens de enige die uit het boek nooit heeft gehaald dat Beauxbatons een meisjesschool was en Durmstrang een jongensschool? Ik was echt verbaasd toen ik het zo in de film zag.
Tering zo lang wachtenquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik gok ergens rond maart of april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de toch wel overduidelijke gevoelens en seksuelen verwijzingen. Het was toch echt wel flink wat volwassener.
Het acteerwerk was ook weer prima. Behalve dat van Perkamentus wat onder de maat was. Hij kwam niet over (net als in het boek) als een sterke man, maar juist het tegenovergestelde.
Ook waren er misschien iets te veel lossen stukjes, en teveel geintjes (ookal lag de zaal opvallend vaak in een deuk) die het verhaal niet helemaal ten goede deden. Hak op de tak kwam ik ook zo af en toe nog tegen.
En dan als laatste. De 2de uitdaging (onder water) was zwaar onder de maat. Bevatte totaal geen spanning en was nogal onduidelijk ook. Kon veel beter en was persoonlijk het dieptepunt van de film (imo).
Dat waren alle kanttekeningen die ik kon bedenken. Verder dan dat, MAGISCHE film. De beste deze reeks durf ik gewetenloos te zeggen. Hij was zoveel volwassener, serieuzer, enger dan voorheen. En vooral het magische (wat in de 3e film duidelijk ontbrak) was toch weer enigsinds terug.
Mike Newell heeft duidelijk beter werk afgelevert dan de té ambitieuse Alfonso Cuarón en de uitterst aardige maar iets te ondermaatse Chris Columbus.
Zeker gericht met het oog op het grotere publiek, zeker een 8.5. Misschien nog wel een 9.
Ik heb in ieder geval genoten.Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
Hehe, het lieft zie ik nu deel 5 en 6 nog even in de bioscoop, en kan ik daarna als ik de bioszaal uitloop direct dvdeetje meepakken van deel 4 5 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |