Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:52 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.![]()
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoor![]()
mijn gpu is 45 a 46 graden. dat is toch niet gek veel? drivers heb ik correct geinstalleerd en geuninstalleerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Ik speel het op 1600×1200 met AA en schaduwen op medium (bij shadows op high zag het er niet echt goed uit) en voor de rest alles op high.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.
Ik speel de Demo op half mooi zeg maar, alles op medium of halferwege het balkje. Kan iemand het op z mooist spele?
je bent sarcastisch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.![]()
Da's mooi klote. Bij mij besloot het spel ermee op te houden net nadat ik die drag van Jewels had gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Martijn85 het volgende:
Net mn nieuwe videokaart erin gezet maar toen ging mn pc een beetje flippen![]()
Nu dus net een format achter de rug met als resultaat dat ik weer opnieuw kan gaan beginnen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
Ja is ook wel weer zo, met alles hier op z'n max op 1024 x 768 en AA op 8x (via videokaart) dan haal ik ongeveer de 30 frames in nfsmw dus is opzich voldoende. Heb alleen altijd de neiging gehad om een spel altijd op z'n max te willen spelen qua instellingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh, ik vind dat wel een erg snelle upgrade weer, je kunt toch nog wel ff tot eind volgend jaar met die bak? Dan kun je direct upgraden naar een bak met DDR2 geheugen en een DirectX 10 videokaart. Stuk zinvollere upgrade imho.
1024×768quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
P4 2,4Ghz, 512mb, oude Geforce4 128mb..
Werkt allemaal prima in 1024x7nog iets.
Je moet ook de pinkslip goed vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef mithrandirrr het volgende:
ik heb net de eclipse verslagen, maar ik krijg de wagens helemaal niet :S wat doe ik verkeerd?
speel het trouwens op 800x600, medium details en anti aliasing op full.
tv-out op 82cm tv en dat loopt vloeiend. verschil met 1024x768 zie je toch niet op de tv
Moet je naar je garage (upgrade garage) gaan en dan op '1' drukken. Dan ga je naar de backroomquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef mithrandirrr het volgende:
aah oke, ik heb dus telkens pech gehad... (alleen maar money/get out of jail for free dingen). heb maar geen engine uniques meer gepakt, die kon ik er ook niet opzetten... of doet ie dat automatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |