Inderdaad. Meestal is in elke categorie wel wat unlockedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip van de dag
Elke BL overwinning naar de winkel toe![]()
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog niets binnengekregen!Morgen denk ik dan.
En via Gamened woensdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.
De vrachtwagens hoeven niet stil te staan, ook als ze rijden kan je er onderdoorquote:Trouwens! Als je aan het "spelen" bent is het zeker de moeite waard om is tegen een vrachtwagen aan te crashen zodat hij stil komt te staan. Daarna kan je er onderdoor en meestal gaat de politie tegen de vrachtwagen aan, ook vaak zat boomstammen op politie auto's laten vallen...
Drag. Té makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Klonk het volgende:
Wat vinden jullie de rottigste races om te rijden, met kop en schouder steken bij mij de afvalraces eruit, kut dingen....
Dat staat er volgens mij wel, als je iemand van de black list hebt verslagen. Rechtsboven ofzo... stond ergens op een screenshot in dit topic(of eerder).quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
Het is wel vervelend dat je niet zoals in NFSU een bericht kreeg als je weer een onderdeel unlocked hadNu moet je regelmatig de winkel checken...
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
Die zijn relaxt iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnen![]()
Maarja, dan heb je aan het eind van je race de politie aan je reet hangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
quote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?
btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkeltquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gt
Schrok al even. Dacht even dat dat een Honda Civic was van afstandje! Maar mooie Lexus hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkelt
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/FoutNFSMW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat moet je precies doen in het configuratieschermquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
wat moet ik precies uitzetten dan? ik heb dit met andere games totaal niet. f.e.a.r. loopt perfect.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |