Pardon?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
Word ik net gebeld door Nedgame, kunnen ze die Special Edition helemaal niet leveren![]()
Dus nu krijg ik morgen de gewone versie
Hij ligt gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga demaar eens heel lief aankijken denk ik
![]()
Is hij al (legaal) uit voor de PSP in Europa of moet je hem importeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:Kut, ik wou dat ik dat niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet makkelijker denk ik, al is het met het toetsenbord altijd fijner vind ik. Maar gaat erom HOE je het doet, zie mijn spoiler![]()
Geen idee. Je moet het iig 5 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef truSteh het volgende:
EitjeIs de PC makkelijker dan de xbox ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |