Verandert telkensquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Verandert de plek van de pink slips onder de markers of is t steeds dezelfde ?
Roze. Dan verneuk je pas een auto.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef coolhva het volgende:
Mwah hij is wel erg vet, dat is waar, maar als ik mag kiezen ga ik toch voor de lambo's, deze zijn zo uber in handeling...
Maar de bmw heerscht wel jaGa hem volgende keer ff roze maken, kijken of ie dan nog zo mooi is
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:13 schreef BoJo het volgende:
ik wil ook weer spelen, fulltime werken zuigt
Een PSP had handig geweest nu![]()
ik ga dequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:16 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hehe, PSP ligt hier op m'n bureau op kantoor, en af en toe pak ik hem dan even om weer een race te spelen.![]()
Nah wil niet veel zeggen maar vind dat ik onderstaande auto toch mooi "gepimpt" hebt met rozequote:Op dinsdag 22 november 2005 11:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Roze. Dan verneuk je pas een auto.
Trouwens, ik doe de laatste millestone opdr8en voor Razor
Nog 6 racesquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:36 schreef coolhva het volgende:
nu nog alle races of had je die al ?
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef xboxps2 het volgende:
kan je met je eigen auto online kon dat in underground 2 ?
K mis je in de Scquote:
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor hequote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Je moet 9 races klaar rijden en 5 millestones
Sorry, verkeerd beoordeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef truSteh het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk 4 races tegen Razor heEn dan compleet je die milestones ook. Ze bounty is ook 14 mil terwijl je met 10 mil al kan racen tegen Razor.
Ik ga nu de laatste 3 races doen. Succes gastquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:17 schreef truSteh het volgende:
Geeft niet hoor![]()
Mia zien we trouwens veel te weinig, in Underground zag je de dames nog redelijk vaak, maar mia is maar 2 keer voorbij gekomen ofzo, en ze is zo mooi
Maarja nog ff proberen die laatste milestone voor Razor af te maken, kan ik tegen em racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |