Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:52 schreef MosPos het volgende:
[..]
Heb je wel een hele goede computer. Wij hebben er heel veel spellen op zoals: Underground 1 en 2, Sim city 4, San andreas. Daar wordt hij ook niet sneller van.![]()
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
tenzij je ze allemaal tegelijk start maakt het niks uit hoor![]()
mijn gpu is 45 a 46 graden. dat is toch niet gek veel? drivers heb ik correct geinstalleerd en geuninstalleerd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Ik speel het op 1600×1200 met AA en schaduwen op medium (bij shadows op high zag het er niet echt goed uit) en voor de rest alles op high.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:45 schreef MosPos het volgende:
[..]
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.
Ik speel de Demo op half mooi zeg maar, alles op medium of halferwege het balkje. Kan iemand het op z mooist spele?
je bent sarcastisch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:03 schreef MosPos het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Maar ik heb maar 2 CD-rom drives.![]()
Da's mooi klote. Bij mij besloot het spel ermee op te houden net nadat ik die drag van Jewels had gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef Martijn85 het volgende:
Net mn nieuwe videokaart erin gezet maar toen ging mn pc een beetje flippen![]()
Nu dus net een format achter de rug met als resultaat dat ik weer opnieuw kan gaan beginnen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik speel met max settings in 1280x1024
Draait prima opzich (X2 4200+, 1GB PC3200, 7800GTX)
Ja is ook wel weer zo, met alles hier op z'n max op 1024 x 768 en AA op 8x (via videokaart) dan haal ik ongeveer de 30 frames in nfsmw dus is opzich voldoende. Heb alleen altijd de neiging gehad om een spel altijd op z'n max te willen spelen qua instellingenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:00 schreef Retuobak het volgende:
Mwoh, ik vind dat wel een erg snelle upgrade weer, je kunt toch nog wel ff tot eind volgend jaar met die bak? Dan kun je direct upgraden naar een bak met DDR2 geheugen en een DirectX 10 videokaart. Stuk zinvollere upgrade imho.
1024×768quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
P4 2,4Ghz, 512mb, oude Geforce4 128mb..
Werkt allemaal prima in 1024x7nog iets.
Je moet ook de pinkslip goed vindenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:52 schreef mithrandirrr het volgende:
ik heb net de eclipse verslagen, maar ik krijg de wagens helemaal niet :S wat doe ik verkeerd?
speel het trouwens op 800x600, medium details en anti aliasing op full.
tv-out op 82cm tv en dat loopt vloeiend. verschil met 1024x768 zie je toch niet op de tv
Moet je naar je garage (upgrade garage) gaan en dan op '1' drukken. Dan ga je naar de backroomquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:58 schreef mithrandirrr het volgende:
aah oke, ik heb dus telkens pech gehad... (alleen maar money/get out of jail for free dingen). heb maar geen engine uniques meer gepakt, die kon ik er ook niet opzetten... of doet ie dat automatisch
Oké dan. En gaat hij al sneller?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef mithrandirrr het volgende:
jazeker, het is gelukt! ik speel met gamepad, en dan kan je die functies niet doen he, moet je keyboard even voor gebruiken. en ik kan me navigatie ook niet aanzetten met gamepad, maar verder is het superlekker op bed liggend spelen!
Na t verslaan van een Blacklist rijder kan je markers van m kiezen, de eerste 3 zit zijn pink slip tussen en dat is niks minder als de eigendomspapieren van zijn autoquote:Op woensdag 23 november 2005 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik lees hier Pinkslip maar wat is da?
Ik hoop dat de BE vandaag in de bus ligtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:09 schreef Backhander het volgende:
ik denk dat ze hem idd vandaag al hebben ja
Ach so!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Na t verslaan van een Blacklist rijder kan je markers van m kiezen, de eerste 3 zit zijn pink slip tussen en dat is niks minder als de eigendomspapieren van zijn autoM.a.w. je kan dus gewoon ze auto in bezit krijgen als je de goeie kiest.
Mijn gewone versie komt vandaag binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de BE vandaag in de bus ligt![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Mijn gewone versie komt vandaag binnen
Ik vind het wel raar dat jij nog niet gebeld bent dat die Special Edition niet te leveren is![]()
Officieel morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:11 schreef janrad het volgende:
Wanneer komt ie nou voor de pc uit?
Nog niets ontvangen helaas.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:20 schreef MosPos het volgende:
_moder8ter_, heb je hem al binnen? ik heb de BE ook besteld. hoop ook dat hij vanmiddag binnen is!!!
![]()
Vroeg uit he(12:15)quote:Op woensdag 23 november 2005 13:30 schreef MosPos het volgende:
nog een half uurtje dan op huus an!!!![]()
Neem plaspauze en hatsikidee bellen maarquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef xboxps2 het volgende:
wil er iemand bellen :p
Lenen, muntjestelefoon, telefoon daar, vaste telefoon, skype'n, kabel telefoon, satellietverbindingen, faxen, mailen.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef xboxps2 het volgende:
me mobiel ligt thuis
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Niet zeuren of iemand de FRS wilt bellen. Hij is er gewoon niet klaar. Morgen is de release
Ja en als hij er wel is? Ze mogen het toch nog niet verkopen!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat hij bij sommige wel is geleverd en bij sommige niet. Is mogelijk.
De wereld is onrechtvaardig.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zozo, als ze daar achter komen zijn ze fout!
Dan nog, ze mogen het gewoon niet doenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De wereld is onrechtvaardig.
oke..en op de xbox? iemand?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je naar je garage (upgrade garage) gaan en dan op '1' drukken. Dan ga je naar de backroom
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hetzelfde. Maar dan met een andere toets
Heb je ze gewonnen? Die updates? Anders zie je ze niet hè.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:15 schreef sjarreltje het volgende:
.. das niet echt een hulpzaam antwoord
..iemand misschien de toets voor de xbox?
@mospos: niet dat ik weet
Hoelang per dag danquote:Op woensdag 23 november 2005 15:30 schreef _moder8or_ het volgende:
@ MosPos. Ik heb 50 uur nodig gehad om NFS uit te spelen
En heb je de Black-Edition al binnen. Ik niet morge denk ik dan maar.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
rken maar uit. 6 dagen over gedaan![]()
Ik heb hem ook nog niet. Morgen hèquote:Op woensdag 23 november 2005 15:50 schreef MosPos het volgende:
[..]
En heb je de Black-Edition al binnen. Ik niet morge denk ik dan maar.
Je hebt hem?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Martijn85 het volgende:
Er stond net een hele lieve meneer bij mij voor de deur met een pakketje
Bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef coolhva het volgende:
gewoon free roam doen met je bmw en dan naar een shop rijden. dan kan je visual bende doen, ga hem zo roze maken
Heb jij wel de BE dan ??quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha Martijn
Bij mij nu ook binnen!!
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef ElmarO het volgende:
De Mustang van Jewels heb ik ook aan mijn collectie kunnen toevoegenDie dragrace tegen haar was eigenlijk best makkelijk. Enige irritante was die newsvan.
ik heb ook een hekel aan de dragraces!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef Klonk het volgende:
ships, de nummer 10 is een dragrace en die heb ik tot nu toe als de pest gemeden, eerst maar eens oefenen
Nope. Gewoon de normale. Heb morgen een leuk telefoontje voor zequote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb jij wel de BE dan ??![]()
Vind ik best een kutstreek dan
Yup. Althans, ik welquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Dacide het volgende:
Diegene die hem uitgespeeld hebben....
Kan je daarna gewoon blijven free roamen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Deed je typen en racen tegelijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Heeft bij mij ook een tijdje geduurd eer dat ik door had dat het ook wel eens een slim idee kan zijn om de rem eens te gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...ging nie werken.. Ach, je kan ook nog remmen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |