Pardon?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
Word ik net gebeld door Nedgame, kunnen ze die Special Edition helemaal niet leveren![]()
Dus nu krijg ik morgen de gewone versie
Hij ligt gewoon in de winkelquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga demaar eens heel lief aankijken denk ik
![]()
Is hij al (legaal) uit voor de PSP in Europa of moet je hem importeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef truSteh het volgende:Kut, ik wou dat ik dat niet gelezen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet makkelijker denk ik, al is het met het toetsenbord altijd fijner vind ik. Maar gaat erom HOE je het doet, zie mijn spoiler![]()
Geen idee. Je moet het iig 5 minuten volhoudenquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:48 schreef truSteh het volgende:
EitjeIs de PC makkelijker dan de xbox ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:53 schreef coolhva het volgende:
truSteh:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niets binnengekregen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:54 schreef MosPos het volgende:
_moder8tor_, Heb jij het spel al binnen? ik heb hem van dezelfde site besteld en nog niks gohoord![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:57 schreef coolhva het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]Shit... ik heb het ook gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je hebt razor nog helemaal niet verslagen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:06 schreef truSteh het volgende:
Tis gelukt
Bedankt he coolhva voor de tip
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef truSteh het volgende:
Jawel, allang man, ben nu ook de most wanted
Ik doe eerst de Challenges, daarna de overige races. En daarna 2e keer opnieuw.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:10 schreef truSteh het volgende:
Career pas op 80%, dus moet zeker weel alle races en milestones en shit af gaan maken van #15 t/m #1
Al lang achter de rug. Heb zelfs een drie kwartier van gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:14 schreef coolhva het volgende:
Yup, alle races etc. Maar ook in de rankings op je rapsheet moet je op nr1 staan dus have fun. 1 iets is dat je langer als een half uur (REAL TIME) in een chase moet zitten...
veel plezier, al kan je met die tip dat wel een half uur volhouden
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef _moder8or_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 kwartier? pfff, wat heb je gedaan? rondjes gereden op de snelweg of allemaal kleine straatjes gepakt?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Al lang achter de rug. Heb zelfs een drie kwartier van gemaakt
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:16 schreef coolhva het volgende:
[..]Ow okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:19 schreef Martijn85 het volgende:
Mn hoogste bounty tot nu toe, ook nog eens zonder milestones
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/Bounty.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
En dat in 7:41![]()
twee keer raden wat mijn achtergrond isquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:
in een moment van agressie afkoeling net ff een google gedaan op Josie Maran Mia dus, gadverdamme wat een lekker wijf zeg![]()
Jongen. Die spoilers zijn toch niet voor niets ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Zou iedereen ff willen kappen met die spoilers ?Er zijn genoeg mensen die ondanks de spoiler het wel lezen en daardoor verklappen jullie het einde etcetera. Is niet leuk.
Maarja, op naar nummertje 11 voor mij
Is toch je eigen fout, lees het dan gewoon nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:35 schreef Messenga het volgende:
Zou iedereen ff willen kappen met die spoilers ?Er zijn genoeg mensen die ondanks de spoiler het wel lezen en daardoor verklappen jullie het einde etcetera. Is niet leuk.
Maarja, op naar nummertje 11 voor mij
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jongen. Die spoilers zijn toch niet voor niets ?
Dan lezen ze het toch? Dat is toch niet onze fout?quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..
True, maar het is wel kut als je het leest en er dan achterkomt dat...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan lezen ze het toch? Dat is toch niet onze fout?
Alsof het verhaal zo goed is dat je niet het einde verklapt wil zienquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg mensen die uit nieuwscherigheid wel het wel lezen..
Verwijs die mensen dan ff naar Josie Maran...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Ok mensen. Geen B&H topic van deze maken.
Wordt je auto slechter als je er lang mee rijdt danquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:57 schreef maestro1980 het volgende:
omfg.... heb de hele tijd met de porsche gereden. Maar deze was na een stuk of 4 blacklist members aan vervaning toe. Win ik mooi die callardo... -=wat een wegligging heeft die zeg=-
Bij die porsche was het beheerst dweilen, met die callardo, als ik instuur, stuurt die wagen ook gelijk in.. das ff wennen
op naar BL nummer 5 (nogmaar). MOet eerlijk zeggen dat het nu toch pittig word.
De auto's waarin je tegenstanders rijden worden steeds beter, dus je auto wordt steeds minder in die zin... dus op een gegeven moment ben je aan een snellere toe...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef MosPos het volgende:
[..]
Wordt je auto slechter als je er lang mee rijdt dan![]()
Alleen stock cars kan je kiezen, en daar staat hij er niet inquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:02 schreef coolhva het volgende:
niet....of je moet bij bonus autos kijken maar volgens mij kan het niet ....
Mooie Bakquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef _moder8or_ het volgende:
Whehe, mijn porsche is helemaal van Carbon![]()
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/carboncar.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat zit er niet in, maar dat vond ik ook eigenlijk alleen maar vervelend in NFSUquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:25 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik op zich ook nog miste (of ik heb t nog niet gehad) is het racen tegen willekeurige bestuurders op straat wat je in NFSU kon doen.. Kreeg je zo'n telefoonsymbooltje als je in de buurt van een sjonnie reed en dan kon je er tegen gaan racen
Tip van de dagquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
Het is wel vervelend dat je niet zoals in NFSU een bericht kreeg als je weer een onderdeel unlocked hadNu moet je regelmatig de winkel checken...
Inderdaad. Meestal is in elke categorie wel wat unlockedquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tip van de dag
Elke BL overwinning naar de winkel toe![]()
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog niets binnengekregen!Morgen denk ik dan.
En via Gamened woensdagquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Komt volgens GCshop pas uit op 24/11/2005. Dus ik zou uitgaan van een donderdag.
De vrachtwagens hoeven niet stil te staan, ook als ze rijden kan je er onderdoorquote:Trouwens! Als je aan het "spelen" bent is het zeker de moeite waard om is tegen een vrachtwagen aan te crashen zodat hij stil komt te staan. Daarna kan je er onderdoor en meestal gaat de politie tegen de vrachtwagen aan, ook vaak zat boomstammen op politie auto's laten vallen...
Drag. Té makkelijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:02 schreef Klonk het volgende:
Wat vinden jullie de rottigste races om te rijden, met kop en schouder steken bij mij de afvalraces eruit, kut dingen....
Dat staat er volgens mij wel, als je iemand van de black list hebt verslagen. Rechtsboven ofzo... stond ergens op een screenshot in dit topic(of eerder).quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:20 schreef Repeat het volgende:
Het is wel vervelend dat je niet zoals in NFSU een bericht kreeg als je weer een onderdeel unlocked hadNu moet je regelmatig de winkel checken...
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
Die zijn relaxt iddquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vind die speedcam races ook wel leuk, als laatste over de finish komen en toch winnen![]()
Maarja, dan heb je aan het eind van je race de politie aan je reet hangen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:09 schreef truSteh het volgende:
Afvalraces, zeker weten. Leukste is nog wel tollbooth, geen gezeik met tegenstanders, gewoon lekker zo snel mogelijk rijden
quote:Op maandag 21 november 2005 11:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb alleen een grafisch probleempje met most wanted op de pc.
ik krijg na een tijdje spelen, strepen en vlakken in het spel. hij doet het nog wel, maar ik zie soms helemaal niks omdat er dan opeens een "wand" op de weg komt.
het is een beetje een rare beschrijving, maar weet het even niet ander te verwoorden.
kent iemand dit en weet iemand toevallig er een oplossing voor?
btw: aan mijn grafische kaart zal het denk ik niet liggen van die moet most wanted met gemak trekken
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkeltquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alles is al up-to-date dat is het rare ervan. ik draai most wanted trouwens op een 6600 gt
Schrok al even. Dacht even dat dat een Honda Civic was van afstandje! Maar mooie Lexus hoor!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
nu met een printscreen erbij. hierbij heb ik de "wanden" rood omcirkelt
[[url=http://xs56.xs.to/pics/05472/FoutNFSMW.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat moet je precies doen in het configuratieschermquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
wat moet ik precies uitzetten dan? ik heb dit met andere games totaal niet. f.e.a.r. loopt perfect.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef coolhva het volgende:
bar le duc das ernstig, al het hele nvidia spul uitgezet in je configuratiescherm?
Btw, dit doet hij later in het spel, als hij warmer wordt dus, meet de temp eens en laat je kast eens open, duurt het nu langer?
Bedankt, als ik er last van krijg weet ik wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef coolhva het volgende:
naar beeldscherm gaan, geavanceerd en dan naar je nvidia bende toe
en dan alles op applicatie gestuurd zetten o.i.d. zodat de nvidia crap niet in de game dingen gaat verstoren. Maar ik denk zelf dat de kaart niet helemaal lekker is want dit ziet eruit als een heating probleem. Zijn gewoon artifacts als je het mij vraagt. Lijkt mij het eerste waar je naar gaat kijken, of ie wel genoeg koeling krijgt en of ie niet te heet wordt.
Heb je al op GOT gekeken en op de fora van EA zelf?
Driver ook eerst verwijderd met driver remover? zodat het echt weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |