Je hebt hem?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Martijn85 het volgende:
Er stond net een hele lieve meneer bij mij voor de deur met een pakketje
Bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 16:50 schreef coolhva het volgende:
gewoon free roam doen met je bmw en dan naar een shop rijden. dan kan je visual bende doen, ga hem zo roze maken
Heb jij wel de BE dan ??quote:Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha Martijn
Bij mij nu ook binnen!!
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef ElmarO het volgende:
De Mustang van Jewels heb ik ook aan mijn collectie kunnen toevoegenDie dragrace tegen haar was eigenlijk best makkelijk. Enige irritante was die newsvan.
ik heb ook een hekel aan de dragraces!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef Klonk het volgende:
ships, de nummer 10 is een dragrace en die heb ik tot nu toe als de pest gemeden, eerst maar eens oefenen
Nope. Gewoon de normale. Heb morgen een leuk telefoontje voor zequote:Op woensdag 23 november 2005 17:20 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Heb jij wel de BE dan ??![]()
Vind ik best een kutstreek dan
Yup. Althans, ik welquote:Op woensdag 23 november 2005 17:19 schreef Dacide het volgende:
Diegene die hem uitgespeeld hebben....
Kan je daarna gewoon blijven free roamen?
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Deed je typen en racen tegelijk?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef speedfreakssj het volgende:
net gekocht en hij is wel hped.
a;;eem met meteen de eerste leer nisted bij dat bonty
Heeft bij mij ook een tijdje geduurd eer dat ik door had dat het ook wel eens een slim idee kan zijn om de rem eens te gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Man man man, wat werd ik pissig van die van.. ik snapte er maar niks van. Op een gegeven moment zoveel nitro gebruikt en zo achterlijk hard gereden dat ik dacht er eindelijk voor langs te kunnen maar ...ging nie werken.. Ach, je kan ook nog remmen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |