Master of Laws wordt alleen na postdocs gegeven, geloof ik. Mijn internationale titel zou Master of Arts zijn. Maar ik heb nog het oude doctoraal gevolgd en ben dus gewoon Meester in de Rechten. Bovendien schreven mensen tien jaar geleden toch ook wel brieven naar andere landen?quote:Op maandag 21 november 2005 18:26 schreef julekes het volgende:
Meisterin?
Heb je geen internatiale titel gekregen? Master of law, oid?
Waren er toen al andere landen? Anders zou ik er Mevr. Mr. etc van maken. Het is normaal gesproken not done om jezelf aan te duiden als Dhr. of Mevr. aangezien de andere persoon moet bepalen of je een dame of een heer bent, maar goed in dit geval kan het onduidelijkheid voorkomen.quote:Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Master of Laws wordt alleen na postdocs gegeven, geloof ik. Mijn internationale titel zou Master of Arts zijn. Maar ik heb nog het oude doctoraal gevolgd en ben dus gewoon Meester in de Rechten. Bovendien schreven mensen tien jaar geleden toch ook wel brieven naar andere landen?
Staat gewoon op je bul volgens mij; ik ben 4 jaar geleden afgestudeerd en op mijn bul stond dat ik zowel Drs. als M.Sc. mocht voeren. Tegenwoordig is het wat makkelijker voor me; ik schrijf gewoon Ph.D achter mijn naamquote:Op maandag 21 november 2005 18:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Master of Laws wordt alleen na postdocs gegeven, geloof ik. Mijn internationale titel zou Master of Arts zijn. Maar ik heb nog het oude doctoraal gevolgd en ben dus gewoon Meester in de Rechten. Bovendien schreven mensen tien jaar geleden toch ook wel brieven naar andere landen?
D'r staat helemaal niks op mijn bulquote:Op maandag 21 november 2005 19:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Staat gewoon op je bul volgens mij; ik ben 4 jaar geleden afgestudeerd en op mijn bul stond dat ik zowel Drs. als M.Sc. mocht voeren. Tegenwoordig is het wat makkelijker voor me; ik schrijf gewoon Ph.D achter mijn naam![]()
Rechtenstudies zijn dan ook geen echte universitaire studiesquote:Op maandag 21 november 2005 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
D'r staat helemaal niks op mijn bul
Heheh. Toen m'n broertje nog rechten studeerde vroeg ik 'm wel eens hoe het met z'n cursus ging. Gek genoeg werd die belangstelling niet zo gewaardeerd.quote:Op maandag 21 november 2005 19:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Rechtenstudies zijn dan ook geen echte universitaire studies![]()
yeah! f*ckface! voor een academicus heb je wel moeite met googelen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:58 schreef avotar het volgende:
Waarom bel je anders niet even met je oude universiteit...? Die zullen je antwoord zo kunnen geven lijkt me?
Een beetje academicus heeft daar mensen voor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef halion het volgende:
[..]
yeah! f*ckface! voor een academicus heb je wel moeite met googelen.
true, de onkunde regeert.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:46 schreef julekes het volgende:
[..]
Een beetje academicus heeft daar mensen voor.
Bij mij staat idd dat zinnetje over het doctoraal, maar dan houdt het opquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:18 schreef Sovereign het volgende:
Op de achterkant van mijn bul staat gewoon dit.
Maar ik ben een beetje anti BaMaquote:En je weet toch ook vast wel dat je zelf mag kiezen of je de mr. titel voert, of de nieuwe titels zoals MA/LLM? Staat gewoon in de wet op het hoger onderwijs.
BaMa zuigt. Net zoals trouwens het algehele niveau van een rechtenstudiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Bij mij staat idd dat zinnetje over het doctoraal, maar dan houdt het op![]()
[..]
Maar ik ben een beetje anti BaMaEn van LLM krijg ik maar geen hoogte.
Nou ja, ik geef de uni wel eens een belletje ofzo. Als het nodig is.
Dan moet je je ook niet aan het curriculum houden, maar gewoon wat extra vakken lopen enzoquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:15 schreef _-rally-_ het volgende:
BaMa zuigt. Net zoals trouwens het algehele niveau van een rechtenstudie
Ik ben niet gepromoveerd schatquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Doctor ChrisJX
Wordt dat niet eens tijd dan ? ndusquote:
Mééster.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Wordt dat niet eens tijd dan ? ndus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |