Trustenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
nou ik ga maar weer slapen.
Weltrusten!
Had ik ook met mijn voormalige Packard-Hellquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Waarom hebben Dell laptops van die vage volume controls
Zelf heb ik bij mijn laptop een analoog draaiknopje voor het volume, maar bij dell is het FN + Pagedown / Pageup.
Waarom hebben ze daar in hemelsnaam voor gekozenHet werkt ook nog eens deels op software, waardoor je tijdens het opstarten van windows niet je volume uit / zachter kan zetten, omdat hij dan druk bezig is
Ja, zo'n hotpack, dingen zijn best ideaalquote:Op donderdag 24 november 2005 08:03 schreef Dizer het volgende:
WTF?!? Is dat nou zo een warmhoudhart voor in je handen:?
Goedemorgen btw
Ding houdt de warmte 45 minuten vast, je kan je handen dus steeds snel opwarmen en dan weer de kou insturen.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:07 schreef Dizer het volgende:
Ja maar 55 graden..Is dat niet heeeeel erg warm zeg maar
Wot kost dot?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ding houdt de warmte 45 minuten vast, je kan je handen dus steeds snel opwarmen en dan weer de kou insturen.
Of je voeten natuurlijk.
9 euro zie ik hier, na gebruik even in pannetje kokend water zodat je hem weer kan gebruiken.quote:
Hoe weet je nou of je slecht geslapen hebt je lag toch te slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Slechte nachtrust + Amper lunch = Dood op keboaryaoaoajksrjlkdas';fkjlm,.fsdasdfjsdm,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |